Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2007 afbeelding invoegen, niet resizen!

Pagina: 1
Acties:

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:30
De kerstmail moet weer rondgestuurd worden in deze tijd van het jaar. Nu ging dat altijd met een BCC'tje met 100 relaties en afbeelding invoegen, maar nu werkt dat niet goed...

Ik heb een afbeelding van 800*694px die in een e-mail moet komen die rondgestuurd wordt. Nu doe ik dat met Invoegen -> Afbeelding, maar Outlook die stopt er een hele kleine versie van in het bericht. Als ik hem handmatig vergroot dan heb je opeens een crappy versie van de afbeelding. RMB -> Grootte en daar wat knoeien doet ook niets. Hoe laat ik die eigenwijze Outlook toch mijn afbeelding van 800*694 invoegen?

Op internet las ik een tip om je tekstvak-venster te vergroten omdat Outlook de afbeelding aanpast aan het formaat van je scherm, maar dat maakt ook niets uit...

[ Voor 12% gewijzigd door maarud op 21-12-2009 22:47 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:28

Reptile209

- gers -

Kijk hier eens naar. Dit gaat over het verkleinen van een afbeelding, maar je kan in dezelfde drop-down ook kiezen voor 'keep original size'.

Zo scherp als een voetbal!

• maarud
Dat is helaas niet wat ik zoek, deze doet de afbeelding als bijlage erbij, maar hij moet in het mailtje verschijnen, anders moeten klanten eerst de bijlage openen voordat ze de kaart zien...

• maarud
iemand een ideetje?

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:13

racoon

mooowwww

kan je in tabblad opmaak niks aanpassen?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• maarud
Afbeeldingslocatie: http://ultraxs.com/image-C9CB_4B31D96B.jpg
Nee, als ik bijvoorbeeld klik op beginwaarden afbeelding dan krijg ik hetzelfde kleine plaatje. Boven een screenshot (het origineel is dus 800*694 en zo moet hij ook in de mail).

Handmatig de bolletjes verplaatsen levert geen scherpe foto op, of je moet het proberen en naar jezelf mailen tot je de juiste maat hebt gevonden....

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:28

Reptile209

- gers -

Werkt het misschien om je plaatje te kopieeren (Ctrl-C) vanuit het bewerkingsprogramma en dan in Outlook te kiezen voor Invoegen > Plakken speciaal > Enhanced Metafile (weet niet hoe dat in het Nederlands heet, maar die vind je wel).

Zo scherp als een voetbal!

• maarud
Dat is em geworden! Hij zit er nu scherp in, super! (Plakken speciaal -> Als bitmap is het geworden)

[ Voor 32% gewijzigd door maarud op 23-12-2009 12:08 ]

Pagina: 1