Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Live Mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb livemail ingesteld als standaard mail op mn notebook (windows7) zodra ik op de snelkoppeling klik opent de mail direct
als nu iemand anders mijn computer gebruikt om zn mail te checken en de hotmailpagina opent en op mijn gebruikersnaam drukt kan deze mn mail dus openen ; hoe kan ik dit veranderen ?

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:11

_AN

Uitloggen en dan vinkje uitlaten om ingelogd te blijven, denk? Nogal basic...

[ Voor 4% gewijzigd door _AN op 21-12-2009 21:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja bedankt ; maar dat werkt dus niet als je livemail hebt ingesteld als standaard

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-11 23:52
Tuurlijk wel. Eventueel gewoon je cookie verwijderen en daarna doen wat _AN zei.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan ook de 'guest account' aanzetten, zodat anderen niet jouw account hoeven te gebruiken :)

[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 21-12-2009 21:52 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• who
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 22:54

who

Windows Live mil heeft tot nu toe niet de beschikking over het programma afschermen met een wachtwoord. (Bij mijn weten).

Of je zult een ander email programma moeten nemen; (Thunderbird heeft het wel, maar werkt niet fijn samen met Hotmail).
Of je zult per persoon een account moeten maken zoals anandus ook al zei.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-11 23:52
who schreef op woensdag 23 december 2009 @ 08:58:
Windows Live mil heeft tot nu toe niet de beschikking over het programma afschermen met een wachtwoord. (Bij mijn weten).

Of je zult een ander email programma moeten nemen; (Thunderbird heeft het wel, maar werkt niet fijn samen met Hotmail).
Of je zult per persoon een account moeten maken zoals anandus ook al zei.
Misschien mis ik het, maar krijg je via het menu van Windows 7 een clientside mailapplicatie dan? Normaal liep dat allemaal via de browser.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Windows Live Mail = de vervanger van OE = http://download.live.com/wlmail Dat is dus wat anders dan de webbased mail van Microsoft - dat tegenwoordig een @live.com adres oplevert en een Windows Live ID nodig heeft, als je me nog volgt :P

Maar: volgens mij heeft de topicstarter het toch over de browserversie. Of niet? Als dat zo is: welke browser eigenlijk? Hoe dan ook moet je dan inderdaad geen password onthouden, en indien nodig het cookie met de hand verwijderen.

En inderdaad: zet ongeacht bovenstaande een wachtwoord op je Windows account en maak een losse Windows account aan voor gasten. Er zijn wel manieren om een wachtwoord op losse programma's te zetten (zoek even in Client Software Algemeen) maar dat is een imho vieze omweg - en dan nog kan men wel bij de losse bestanden komen zodat iedereen die het echt wil gewoon je mail kan bekijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1