Toon posts:

Tele2.nl veel te traag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik ben over gestapt van Telfort naar Tele2 (internet+tv) heb ik eigenlijk niks anders dan problemen
Moet om de dag de router resetten om normaal tv te kunnen kijken en heb ronduit uit de meest trage ADSL verbinding die je je maar kan voorstellen en vind het dan raar dat mijn Tv signaal nog wel "normaal" is
Mij T-mobile 3G verbinding is nog sneller. :(

Tele2: Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/659301721.png

Is het überhaupt mogelijk om dit voortijdig op te zeggen want dit is te debiel voor woorden |:(
Ik weet dat het TOT 20Mb is maar om nou tevreden zijn met bovenstaande snelheid :X

Edit: FYI ik zit met een kabel van 3 meter verbonden met mn pc

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinniel83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-01-2024
Die snelheden zijn i.d.d. wel erg laag, wat voor snelheden haalde je voorheen met Telfort?
Heb je het al eens met een andere modem geprobeerd? Haal hier bijvoorbeeld met een Speedtouch modem ca. 12 Mb, en met een Linksys modem (ADSL 2+) maar 8 Mb, 0,22 Mb is natuurlijk veel te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb een internet/tv modem van tele2 en een speedtouchmodem kan niet overweg met het tv signaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 20:08

job

Met die speedtouch kan je in elkgeval eens testen of je daar wel een normale snelheid mee krijgt.
Als het probleem dan het modem van tele2 blijkt te zijn kan je dat weer naar hen communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:19
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:28:
Sinds ik ben over gestapt van Telfort naar Tele2 (internet+tv) heb ik eigenlijk niks anders dan problemen
Moet om de dag de router resetten om normaal tv te kunnen kijken en heb ronduit uit de meest trage ADSL verbinding die je je maar kan voorstellen en vind het dan raar dat mijn Tv signaal nog wel "normaal" is
Mij T-mobile 3G verbinding is nog sneller. :(

Tele2: [afbeelding]

Is het überhaupt mogelijk om dit voortijdig op te zeggen want dit is te debiel voor woorden |:(
Ik weet dat het TOT 20Mb is maar om nou tevreden zijn met bovenstaande snelheid :X
Als je Tele2 de gelegenheid geeft dit netjes op te lossen en zij blijven uiteindelijk in gebreke kun je het contract opzeggen wegens wanprestatie. Maar zover is het toch nog niet denk ik???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik stap liever nog vandaag over dan morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte Splendes,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:31:
Geachte Splendes,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
U heeft mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet wat er is gebeurd maar ik haal voor het eerst sinds m'n aansluiting van Tele2
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/660096984.png

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1 ding is in ieder geval zeker Tele2 }:O is niet aan te raden
ik stap weer lekker over op Ziggo _/-\o_ zodra ik van deze troep af ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Na 2,5 maanden nog steeds problemen met de snelheid? Of een andere onderbouwing van je keuze?

Dit is wel erg kortaf ;)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 22:35
Ik heb vaker gelezen over dit probleem (20kb/s download) en heb het zelf ook. Geen idee wat het probleem is.

Cheeky in "[TELE2] Het Grote ADSL-Telefonie-TV Topi..."
Cheeky in "[TELE2] Het Grote ADSL-Telefonie-TV Topi..."
Pagina: 1