Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Na wat op zoek te gaan naar een nieuw mobiel kwam ik uit op de Nokia n85, de n96 vond ik ook mooi
maar had voor mij iets teveel problemen, gezien alle reacties, reviews etc. (mocht iemand het hier ontzettend oneens mee zijn laat het weten ;) )

Nu onder vond ik dat er 2 soorten kleuren modellen waren:
De cherry black en de chopper editie.
Maar kan iemand mij het verschil vertellen, ik heb vrij veel gezocht op youtube op google maar geen echte plaatjes van wat de verschillen zijn of teminste hoe ze eruit zien. Wel is de chopper de meeste verkochte versie lijkt me als ik zie hoeveel er daarvan staan tegenover de cherry black...............

Dus:....
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de cherry black en de chopper editie van de nokia n85
Is het alleen de achterkant die zwart is en de ander koper of is het iets anders ?

Bvd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2009 21:41 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Inderdaad totaal niet te vinden op zowel Google als Nokia's eigen site....

Misschien de Nokia helpdesk even een belletje geven?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
mischien kan iemand reageren die een chopper editie heeft of een cherry black en vertellen wat er
nou chopper of black aan is :P, ik zal eens kijken of ik nokia kan bereiken erover.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het is dus Copper (Koperkleur) niet CHopper. En het verschil is: de een is koperkleurig, de ander is dus toch zwart (zijn bijna geen plaatjes van te vinden inderdaad)...

[ Voor 31% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 22-12-2009 11:37 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Verwijderd

Topicstarter
Mijn fout, goed opgemerkt, moet inderdaad copper zijn
na ontzettend veel zoeken ( er is bijna niks te vinden) heb ik het volgende plaatjes

Cherry Black
Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/7996/blackkf.jpg

Copper
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/7316/coppere.jpg

Waarschijnlijk is dit HET verschil, geen idee of er nog in de menu s een andere stijl zit ? lijkt me niet denk :P

Zoals ik het nu zie vind ik persoonlijk de zwarte editie mooier, waarschijnlijk wordt dat mijn keuze dus :D
iedereen bedankt voor zijn reacties !

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 11:39 ]