Ik heb op mijn Touch Diamond (WinMo 6.1) wel degelijk gebruik gemaakt van een NOS teletekst app. Die ondersteunde destijds (half jaar geleden) alleen geen 640x480 resolutie: het beeld was dus maar 320x240 met om de rest zwarte kaders.. dat werkte niet fijn en was slecht leesbaar

Er is dus voor WinMo wel een teletekst app, maar wellicht dat deze nog steeds niet de hogere resoluties ondersteund.
//edit:
Deze officiele NOS app dus.
Werkt de NOS Mobiel applicatie op ieder toestel hetzelfde?
De gebruikerservaring wisselt per toestel. Niet alle toestellen hebben de optimale eigenschappen zoals resolutie en schermgrootte om de NOS Mobiel applicatie goed weer te geven. Daarnaast ondersteunen niet alle toestellen video. De applicatie werkt optimaal op een toestel dat videostreaming ondersteunt en een schermresolutie heeft van 240 X 320.
Voor welke toestellen is NOS Mobiel geschikt:
NOS Mobiel is ontwikkeld om zoveel mogelijk toestellen te kunnen ondersteunen. Zo ondersteunt de applicatie de volgende toestel platformen: Symbian, Windows Mobile, UIQ(juli), J2ME(Java) en Blackberry. In de toekomst zal ook iPhone en ANDROID ondersteund worden.
En blijkbaar dus nog steeds geen hi-res ondersteuning
[
Voor 53% gewijzigd door
Neok_ op 21-12-2009 20:04
]