Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Visual studio 2008] Crash bij debug van het project

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Ik heb een vraagje over mijn Visual Studio 2008 professional. Ik ben bezig met het ontwikkelen van een hele simpele console-applicatie, maar sinds een paar dagen kan ik niet meer debuggen. Telkens als ik op Start Debugging (F-5) crasht mijn applicatie. VS blijft gewoon werken.

Hij stopt met de standaard melding "ConsoleApplication1 has stopped working" . Ik gebruik Resharper, maar ook na uninstallen van de plugin krijg ik de error. Verder heb ik uitgebreid gegoogled, maar de resultaten die ik terug krijg zijn nogal triviaal omdat crashende applicatie nogal vaak voorkomen.

Kent iemand deze problemen?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:28

Reptile209

- gers -

Doet VS dat bij alle projecten, of alleen bij deze specifieke? Indien altijd: zoek het probleem (en de oplossing) in VS (misschien opnnieuw installeren?). Indien alleen bij dit specifieke project: werkt het wel om stapsgewijs door je project te gaan (F8 dacht ik)? Post eens wat van de code waarmee je je app start, misschien zit daar wat geks in (aanroep naar een brakke DLL, gekke includes, zoiets).

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het bij alle projecten. Ik heb een lege console applicatie gemaakt met niks erin. Maar dan krijg ik het nogsteeds. Ook visual studio opnieuw geinstalleerd, maar niks veranderd.

Ik denk dat ik maar m'n windows opnieuw ga installeren dan :P