Levertijden webshops rond kerst - oud & nieuw?

Pagina: 1
Acties:

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Topicstarter
Weet iemand hoe het zit met de levertijden van webshops en TNT (of andere bezorgers) rond kerst en oud & nieuw?

Ik overweeg nog een laptop te bestellen maar als deze toch niet snel bezorgd gaat worden is het misschien verstandiger te wachten tot 2 januari. Eventueel zou ik dan nog een prijsdaling kunnen meepikken.

De laptop die ik op het oog heb staat op levertijd 1 tot 5 werkdagen. Ik heb het vermoeden dat het rond deze tijd eerder 5 dan 1 gaat worden.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hou in ieder geval het weer in de gaten, die speelt op dit moment erg mee ;)
De levertijden kunnen dus uitlopen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik denk dat je over het algemeen wel kan zeggen dat er wat meer risico is op vertraging in deze periode, ja. Is het niet door drukte bij TNT, dan wel doordat niet alle webshops/leveranciers op volle kracht draaien qua medewerkers rond de feestdagen.

Maar verder zou ik zeggen: neem even contact op met de shop in kwestie voor een betere indicatie? Niet dat dat altijd wat zegt, maar misschien wordt je er wat wijzer van :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Topicstarter
Aan de shop zelf vragen is inderdaad ook een idee. Afgaande op mijn voorgaande ervaringen zijn de antwoorden qua levertijd meestal rooskleuriger dan de werkelijkheid.