Toon posts:

Wachten of kopen: core i7 860?

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat Intel meestal in het begin van het jaar kortingen geeft op bestaande processoren en andere producten. Nu ik ben van plan een systeem met een intel core i7 860 (of eventueel 920) aan te schaffen met een intel ssd drive. Moet ik wachten tot midden januari 2010 of zal ik het nu al kopen?

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:39:
Ik weet dat Intel meestal in het begin van het jaar kortingen geeft op bestaande processoren en andere producten.

Moet ik wachten tot midden januari 2010 of zal ik het nu al kopen?
je geeft zelf het antwoord al... niet echt nodig om daar een topic voor te openen.

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• A_J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025

A_J

Ik zou m kopen heb m zelf ook maand geleden gekocht!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 18:37
Als Intel kortingen geeft midden januari zou ik even wachten. Heb 'm zelf overigens een paar weken geleden wel gekocht.

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 16:17

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Wachten loont altijd... maarja, hoelang wil je wachten? :P

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-02 12:51

M2M

medicijnman

wachten is meestal vrij kansloos in de computeronderdelenwereld. tenzij je exact weet wanneer er prijsverlagingen gaan zijn (aangekondigd), is niets te vertrouwen. Regel is wel dat je voor high-end spul altijd het volle pond betaald, en dat hardware van een generatie eerder eigenlijk veel meer bang 4 je euro geeft.

-_-

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of je moet wachten is geheel aan jezelf. Heb je het nu nodig moet je het nu kopen. Heb je het nu nog niet nodig, dan hoef je het nog niet te kopen.

Dit topic gaat in elk geval op slot, want dit is al vaker langsgekomen, en een zinnige discussie valt er niet over te voeren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.