Apple cinema 30 inch info

Pagina: 1
Acties:

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:09
Ik heb een half jaar geleden een apple cinema 30 inch beelscherm gekocht en ben nu al een half jaar bezig om hem werkend te krijgen maar ik blijf problemen hebben met dit scherm. Het scherm is reeds 2 keer terug gestuurd naar apple maar die sturen hem zonder pardon terug omdat hij gewoon werkt.

Het probleem is artifracs & rode strepen:

Nu wil ik weten wie een apple cinema 30 inch werkend heeft op een windows pc. Zouden die mensen zo vriendelijk kunnen zijn om type videokaart hier te posten en welke driver ze daarbij gebruiken?

mvg jostefa

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-03 10:38

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Heb je deze problemen enkel tijdens het spelen van games? Dan verbaast het mij niet echt namelijk. 2560x1600 is niet echt te handelen door een 6800.

• jostefa
in windows heb ik er ook al last van, ik heb geen 6800 graka maar een nvidia 250 gts met drivers van nvidia maar is niet werkend te krijgen.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
En wat voor instellingen gebruik je op t moment? Driverversies? DVI of VGA? Kabel al geswapped? Op een andere PC hetzelfde probleem?

• jostefa
Het is gewoon een vaste kabel bij dit scherm die kan je niet verwisselen. Hij zit aangesloten via dvi dit kan ook niet anders. Driver versie 8.15.11.8593 (nieuwste van nvidia site). Heb het thuis op 2 verschillende computers getest, ook verschillende besturingsystemen geinstalleerd etc.

Het scherm is nu al 2 keer weg gebracht naar apple en 2 keer zeggen ze dat het scherm perfect werkt ook op windows computers. Verder geven ze niks wat als oplossing kan helpen. Ik heb een usb stick meegegeven met foto's wat ik precies krijg. Details videokaarten details drivers en weet ik veel wat.

Nu hoorde ik van iemand dat ik de drivers van leophard moet gebruiken 8)7.

Ik ben het scherm nu gewoon zo zat dat ik eigenlijk het scherm kwijt wil. Steeds maar met de auto met dat loeizware scherm van haarlem naar amsterdam rijden :+

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 11:21
Je weet dat je eigenlijk Dual-Link DVI nodig hebt voor dat scherm?

• jostefa
ja dat weet ik maar dat ondersteunt die 250gts ook ;)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-05 12:54

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Mijn eerste ACD 30" had ook last van dancing pixels. In eerste instantie trokken die nog wel eens weg, maar op een gegeven moment zodat ik maandenlang tegen een onwerkbare pixelbrei aan te kijken. Ik dacht dat het aan het scherm lag. Omdat die van mij al buiten de garantie zag heb ik een andere aangeschaft die wel goed functioneerde. Sindsdien draai ik een dual monitor opstelling van 30 inch ACD's.

Deze zomer heb ik een andere videokaart geïnstalleerd (GeForce 275 GTX ipv Radeon 3850). Ik kreeg meteen perfect beeld op het oudste exemplaar die sindsdien probleemloos heeft gewerkt. Het kan dus ook aan de videokaart liggen.

• jostefa
Eindelijk goed nieuws! De mediamarkt heeft het scherm dit keer zelf getest en erkend het probleem wel! Apple service :( , Mediamarkt _/-\o_
Pagina: 1