Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Sharepoint 2007] Gebruikers informatie klopt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 15:21

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug een gebruiker toegevoegd aan Active Directory. Deze gebruiker krijgt ook automatisch rechten op Sharepoint. Helaas heb ik niet helemaal de goede naam doorgegeven gekregen. Daardoor zit er dus een type fout in AD/ Exchange / Sharepoint.

Nou heb ik in AD en Exchange netjes opgelost maar Sharepoint blijft nog met de oude naam rond gooien. Ik zou dit graag aan gepast krijgen.

Ik ben dus gaan zoeken en heb het volgende gevonden: Users opnieuw importeren. zoals hier omschreven: http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc263183.aspx

Ik zit alleen met het idee dat ALLE gebruikers opnieuw importeren. Kan ik niet gewoon ergens de naam aanpassen? Bij SSP staat de naam overigens al wel goed.
Kan iemand me vertellen of deze methode goed is en wat het resultaat is op de andere gebruikers?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:58

DYX

Indien je geen van de profile properties in SharePoint welke gemapped staan op properties in je AD aangepast heb in SharePoint, dan zou het goed moeten gaan zover ik het kan zien(deze worden anders overschreven met de waarden uit je AD). Voor de andere gebruikers zal het geen effect hebben. Indien het wel in de SSP goed staat, lijkt het er op dat de naam (nog)niet gesyct is met de User Information List van de verschillende sites. Een task van de OWSTimer zou hiervoor moeten zorgen. Ik durf niet uit me hoofd te zeggen welke task dit was en of/hoe je deze handmatig kan activeren.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Waarom open je hier nu al weer een topic over? Je oude topic werkt nog prima hoor: \[sharepoint3.0]Display name aanpassen

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.