Alle aankopen weer terughalen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:30
Beste tweakers,

Bestaat er een mogelijkheid al mijn eerdere muziekaankopen opnieuw te downloaden?

Ik ben namelijk overgestapt van de Iphone 3g (leeg gemaakt en aan zusje gegeven) naar de 3gs en helaas is tegelijk mijn hdd overleden.
Maw, mijn aankopen staan niet meer op mijn iphone en niet meer op mijn computer...

Niet zo handig natuurlijk, maar als het goed is weet apple dmv mijn appleID precies wat ik gekocht heb?

Dank en groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvad
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 09:52
Ja dat kan. Onder iTunes kies je 'Store > Zoek naar beschikbare downloads' (als je met je Apple ID ingelogd bent natuurlijk). Dit werkte alleen niet voor apps geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Nee, je zel ze manueel moeten downloaden. Je kan echter wel bij je account info een overzicht zien van wat je gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:53
Uhm volgens mij heb je dan echt pech, apps kun je opnieuw downloaden (handmatig opzoeken en dan buy, hij geeft dan aan dat je al een keer betaalt heb en dat niet nog een keer hoeft te doen).

Muziek moet je gewoon opnieuw betalen, tenminste bij mij werd het gewoon 2 keer afgeschreven en toen heb ik het maar gewoon opnieuw gedownload op de minder legale manier... 2 keer betalen vind ik echt onzin.

Heb het er nog over gehad met apple support, maar van die gare amerikanen die je mail maar half lezen zodat je het 3 keer moet vragen en waar uit blijkt dat je pech hebt word je niet vrolijk.