Toon posts:

Home Cinema Set

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een home cinema set kopen, maar ik heb er helemaal geen verstand van.

Ik wil graag op mijn home cinema set aansluiten mijn Xbox 360-component, Samsung Digital Cable Reciever DCB-9401R - Scart aansluting en mijn PS2 is aangesloten met: geel/wit/rood

de bedoeling is dat ik gewoon met mijn home cinema over kan schakelen van geluid.

en nog eens: Ik heb er geen verstand van 8)7

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:26

FeaR

In GoT we trust

Helaas werkt het hier op GoT niet zo.
GoT is een discussieforum en jouw post is meer één groot vraagteken. Je noemt namelijk geen dingen als een budget, aantal speakers en eventuele andere eisen. Op deze manier kunnen we hier echt helemaal niets mee.

Dus als je nu eens begint met het doorlezen van het Audio en Hifi Forum alhier en daarmee al de kennis vergroot van hoe het één en ander in elkaar steekt. Want als we nu setjes gaan noemen en het hoe aan te sluiten vraag ik me ook ten zeerste af of je gaat begrijpen wat we bedoelen.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Daar staat in genoemd hoe een "wat moet ik kopen" topic overlevingskans heeft. :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.