Welke cooler is dit?

Pagina: 1
Acties:

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoi,

Ik heb een nieuwe proc gekregen omdat mijn P3 450 dood was. Ik heb nu een celeron 600 gekregen, een test model van uit de winkel. En ik kreeg er een zeer heftige cooler bij. Het is een orb achtig ding, groot, beetje gele kleur, en er zit een grote coolermaster fan op. Ik heb al overal gekeken maar kan nergens vinden welke fan het is.

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Een plaatje zou het een en ander misschien wel verduidelijken... :)

• Def_P
  • Niet online
Das jammer ik heb geen webcam of digiphototoestel. Maar ik denk dat het een thermatake is met een andere fan erop. Maar vanmiddag haal ik hem eraf en dan als dat zo is dan staat er een thermatake logo op.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

is het niet gewoon een golden-orb ?

Geen inspiratie

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Ruil je een PIII voor een celeron in ??? :?:?:?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Het is zeker zo'n orb achtige cooler master,
met een zwarte fingerguard aan de bovenkant en goudkleurige vinnen ?

Weet niet precies het type nummer.
Waarom wil je dat eigenlijk weten dan ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Def_P
  • Niet online
Nou het zit zo,

Wij hebben via een pc privé project een pc gekocht, een P3 450. En nu was die P3 450 kapot, en moest ik een nieuwe. Dus wij naar dat bedrijf toe, alles gecontroleerd, de cpu kapot. Dus zou ik moeten wachten tot dit weekend, op een P3 450, die nog op het hoofdkantoor lag. Maar ze hadden er ook een celeron 600 liggen met een converter van slot 1 naar 370, en een vette cooler. Die mocht ik ook kiezen. Dus ik ff denken, doe toch maar die p3, maar om alvast ff weer die pc te kunnen gebruiken mocht ik die celeron wel ff lenen, dan zou ik dus in het weekend met die proc naar hun toe gaan en weer met een p3 terug. Maar toen dacht ik als ik hem nu toch thuis heb, ff wat testjes draaien en kijken wat er hier op het forum van gevonden werd, en iedereen antwoorde dat ik die celeron moest nemen, en de test waren ook beter(sandra2001). Dus heb ik die lui opgebeld en gezegt dat ik deze wel wou houden.

Hij draait prima, wou alleen uit nieuwschierigheid ff weten wat voor een merk het was, en omdat i niet op de site van coolermaster staat dacht ik dat het waarschijnlijk iets anders was. Ik denk dat het een orb is waar ze de fan uithebben gehaald en een coolermaster op hebben gezet.
Ik denk dat het een orb is, hij heeft ook die gedraaide finnen en die heb ik bij namaak orbs nog niet gezien(correct me if i am wrong)

Verwijderd

Ik denk dat het een orb is, hij heeft ook die gedraaide finnen en die heb ik bij namaak orbs nog niet gezien(correct me if i am wrong)
Een Spire Orb heeft ook gedraaide koelribben, en in tegenstelling tot wat er op hun site staat is die van mij goudkleurig (ipv zilverkleurig:?)
Pagina: 1