Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjenvduyn
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-06 14:31
hallo,

ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, zie hieronder voor mijn eisen.

- qwerty toetsenbord (uitschuifbaar)
- redelijke camera
- wi-fi
- bluetooth
- fm- radio
- goede media-player
- geen iphone
- moet gratis zijn bij een abbo van max 30 euro per maand ( 2 jaar)

Ik heb zelf al zitten kijken naar de nokia e75 en de samsung star qwerty. de telefoon moet zoals hierboven aangegeven staat gratis zijn bij een abbo van 30 euro per maand max.

eisen van abbo:

- onberperkt online (web 'n walk o.i.d.)
- minimaal 100 min / 200 sms

zouden jullie mij hierbij kunnen helpen en hebben jullie nog suggesties?

mvg,
jurjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/price...Fyr2Le7_a4X43dvmbrJlCjPEH

Leef je uit zou ik zeggen. Je kan ook zelf wat zoekwerk doen.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Een beetje bot wat tweakererik21 meldt, maar hij heeft wel gelijk.

We hebben een fantastische Pricewatch, waar je al je wensen/eisen in kan vullen. Zodra die ingevuld zijn, krijg je gelijk een selectie met toestellen die daar aan voldoen. Zoek degene uit die voor jou interessant is en ga op GoT op zoek naar het topic waarin ervaringen van de toestel worden besproken....

Zodra je de keuze hebt gemaakt, ga je weer terug naar de Pricewatch en zoek je mooi de goedkoopste webwinkel uit die het toestel verkoopt..... Iedereen blij :D

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Natuurlijk staan niet alle tijdelijke aanbiedingen in de Pricewatch, zoals bijv. deze voor de Nokia N97 en N97 mini :
PinokkioTV schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:38:
Twee goede (maar redelijk verborgen) aanbiedingen bij Vodafone:

Nokia N97 mini i.c.m. internet voor € 22,25/maand gedurende de gehele looptijd (24 maanden)
Nokia N97 i.c.m. internet voor € 22,25/maand gedurende de gehele looptijd (24 maanden)

De N97 van de eerste link moet je dus NIET hebben, echt de tweede link. Zie voor ervaringen met deze bestellingen ook het topic op Telecomvergelijker.nl :)
Een (kleine) waarschuwing is hierbij wel op zijn plaats : door de drukte (prima aanbieding + Kerst :)) duurt het langer dan gebruikelijk, voordat je telefoon en abo ontvangt, tenzij je nu al bij Vodafone bent, verlenging gaat gewoonlijk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjenvduyn
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-06 14:31
had zelf al een boel gezocht hoor, maar ik heb nu een xperia x1 met abbo genomen.