Geen draadloze internet verbinding door Dell 2408WFP?

Pagina: 1
Acties:

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:49
Ik heb sinds enkele dagen last van een zeer raar probleem. Als ik mijn Dell 2408WFP aansluit aan mijn Macbook Pro Uni (Juli 2009) krijg ik geen verbinding met het internet. Echter soms werkt het gewoon wel. Ik heb al gezocht naar een oplossing op het internet maar ik heb nog niks gevonden. Het scherm is via DVI > Mini Displayport gekoppelt aan de Macbook.

Het gene wat ik al heb geprobeerd:
  • Alle updates geïnstalleerd
  • OS opnieuw geïnstalleerd
Het rare is dat het probleem zich zelfs uitbreid bij het opladen van de Macbook. Als ik de oplader eraf haal heb ik ook geen internet meer. Maar zoals gezegd komt het probleem niet altijd voor. Soms werkt het wel gewoon.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Of een soort gelijk probleem ervaren?

Info
  • Draadloos internet via Online (Livebox Router)
  • Scherm is aangesloten via DVI>Mini displayport aan de Macbook
Eerst had ik mijn Macbook aangesloten via een Samsung T220 monitor en dit werkte allemaal wel.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:00
Volgens mij heh? Heeft dit geen drol te maken met de monitor of het al dan niet aansluiten van je adapter. Volgens mij is er gewoon OF iets mis met je Mac/Airport kaart OF met je Wifi access point :)

Wat zijn de symptomen die je ervaart? Verlies je je hele wifi signaal? Blijft je wifi signaal, maar kan je niet meer bij Internet? Kan je nog wel bij de andere computers op het wifi net? Enz.

Liege, liege, liegebeest!

• Sandman I
Het klinkt misschien heel raar maar zodra ik mijn monitor via de displayport adapter aansluit aan mijn Mac verlies ik meteen het signaal met mijn router. Mijn windows Pc en mijn Xbox lijken nergens last van te hebben.
Ik vind het erg vreemd want toen ik nog mijn Samsung T220 gebruikte als externe monitor had ik nergens last van.

Klik

[ Voor 39% gewijzigd door Sandman I op 22-12-2009 18:59 ]

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-02 19:11
Heb je dit probleem als je de MacBook dichtklapt? Of ook met beide schermen aan? De antenne van de MB zit in het scherm, als deze dicht zit heb je veel minder ontvangst :)

• Sandman I
Heb net even het kanaal van de router verandert en het lijkt te werken. Ik zal nog niet te vroeg juichen maar het lijkt dat mijn verbinding nu stabiel blijft.