Ola 
Ik zoek eigenlijk met spoed een VPN client die ik zo kan downloaden en die gaat werken met een RSA SecurID authenticering. Dit ivm het feit dat ik dankzij de NS gedwongen thuis moet werken, maar geen laptop van de zaak heb
Het is of thuiswerken, of een dag gedwongen vakantie opnemen 
PC: XP sp2
Anyways:
- Cisco VPN client: heb account aangemaakt, mag hem niet downloaden
- CheckPoint: wordt bij ons intern gebruikt, echter laat die na de install mijn PC crashen
- SonicWall VPN Client: snapt geen RSA securid
Iemand nog tips / een plaats waar ik de cisco / checkpoint VPN client kan downloaden? Op de zaak gebruiken ze CheckPoint SecureClient build 311...maar die is ook niet te vinden
Het mag freeware zijn, als het maar werkt
Ik zoek eigenlijk met spoed een VPN client die ik zo kan downloaden en die gaat werken met een RSA SecurID authenticering. Dit ivm het feit dat ik dankzij de NS gedwongen thuis moet werken, maar geen laptop van de zaak heb
PC: XP sp2
Anyways:
- Cisco VPN client: heb account aangemaakt, mag hem niet downloaden
- CheckPoint: wordt bij ons intern gebruikt, echter laat die na de install mijn PC crashen
- SonicWall VPN Client: snapt geen RSA securid
Iemand nog tips / een plaats waar ik de cisco / checkpoint VPN client kan downloaden? Op de zaak gebruiken ze CheckPoint SecureClient build 311...maar die is ook niet te vinden
Het mag freeware zijn, als het maar werkt
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)