Toon posts:

Externe (harde schijf) USB verkeerde locatie

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn USB op E:, op dit moment staat hij ingesteld op G:.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-02 10:49
Googlen op 'drive letter veranderen' is te veel moeite?

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Verwijderd

Dat doe je met schijfbeheer.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:57:
Ik wil graag mijn USB op E:, op dit moment staat hij ingesteld op G:.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Dit is inderdaad wel iets simpels wat goed zelf op te zoeken is; het hangt wel af van je Windows versie. Zie Schijfmanagement / Drive management, en dan rechtermuistoets en veranderen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Welkom op GoT MarcWessels, GoT is een communitie van veelal wat gevorderde mensen op het gebied van IT gerelateerde zaken. Domme vragen kun je niet stellen, maar bepaalde vragen vallen wel onder "basic questions", zo ook deze van jou.

Tevens heeft is dit ook niet direct iets voor opslagmedia en IO controllers (al hoe wel het wel een grijs gebied is ;) ), maar meer met Windows Clients en de configuratie er van. Ik raad je aan (zoals ook in de huisregels is terug te vinden) de volgende keer eerst een de GoT search te gebruiken en de FAQ's door te nemen, de FAQ's zijn namelijk een heel goede informatie bron voor antwoorden op "Basic Questions". Je hebt al een paar tips in de juiste richting gekregen, verder zal ik dit topic sluiten.

[ Voor 12% gewijzigd door _Dune_ op 21-12-2009 13:09 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.