Wat kost het om een app voor de iPhone te laten maken?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336168

Topicstarter
Hoi, ik heb soms best leuke ideetjes voor Apps, maar mis de kennis om deze zelf te ontwikkelen. Weet iemand wat het kost om een App te laten uitwerken en hoe kom ik aan zo iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-05 15:42
De kosten zijn lastig, het totaal aan de grote van je app en de ervarig van de programmeur.

Tevens zou je, iPhone apps ook moeten kijken naar de haalbaarheid.
Sommige idee zijn technische niet mogelijk of mogen nite van apple.

Zelf doe ik aan iPhone ontwikkelling maar project lopen allemaal vie mijn werkgever.
En ik je verstellen dat die niet de goedkoopste is.

Je zou het via moop.me kunnen proberen, dit een groep programmeurs voor mobile applicaties.

[ Voor 9% gewijzigd door TUX2K op 21-12-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Om te weten hoeveel het je gaat kosten om een iPhone app te laten ontwikkelen kun je beste een aantal ontwikkelaars aanschrijven en om een offerte vragen. Kijk bijvoorbeeld op websites als rentacoder.com of zoek via Google naar iphone developer rates OR rates. Dan vind je een waslijst aan websites die je een indicatie geven wat het laten ontwikkelen van een iPhone app moet gaan kosten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:13

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Zelf doe ik naast mijn school verschillende dingen in de ICT, waaronder het maken van iPhone-applicaties. De prijzen liggen bij mij een stuk lager dan bij grotere bedrijven. Mocht je interesse hebben, neem dan even contact met me op. Mailen kan naar jonathan@onemoreapp.com.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.