Toon posts:

Cyberhome dvd-speler & DivX?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde eigenlijk een nieuwe videokaart kopen met tv-out, maar ik hoorde dat de cyberhome stand alone dvd-speler (ad-m512 of ad-m212) ook DivX-formaat kan lezen. Beter!
Weet iemand of dit klopt? En waarom wordt de cyberhome alleen in compu-zaken verkocht?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:20
Ik denk dat geen enkele DVD-speler DivX kan lezen, en als dat wel zo is dan bedoelen ze waarschijnlijk het oude DivX, dit was vroeger namelijk eerst een soort betaal-DVD die je eenmalig kon kijken, maar het werd geen succes.

Voor DivX is geen standaard dus dit lijkt mij bullshit, hopelijk klopt dit...

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
inderdaad, dennisdotcom heeft gelijk

• Dennis
Gelukkig :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik helemaal niet gelukkig mee.
Ik hoorde via via dat dat ding avi-files kon lezen (en (dus) ook DivX). Ik was al helemaal blij, zeker voor dat geld. Ik ben het zat om DivX te kijken vanachter mijn compu. Toch maar een nieuwe videokaart dus.

• Dennis
Dat dat apparaat .AVI files kan lezen lijkt me al onmogelijk, maar dat ie dan ook nog de DivX codec kan lezen slaat echt alles... de persoon die jou dat heeft verteld kan wel slecht liegen zeg :(

Verwijderd

Topicstarter
Hij zit 50 meter van me vandaan hier op mijn werk. Ik ga hem nu meteen pakken.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Hij bedoeld waarschijnlijk dat je je AVI's en DivX moet omzetten naar VCD op CD-r, dan kan je ze op je Cyberhome afspelen.
Net zoals op vrijwel alle andere DVD-spelers.........

Verwijderd

Topicstarter
Kan dat? Zonder kwaliteitsverlies? En zonder 5 cd's nodig te hebben voor 1 film? Zo ja, hoe?

Verwijderd

naar vcd omzetten kan prima...

Verwijderd

Topicstarter
Handig!
Welk proggie heb je daarvoor nodig?
En blijft de bestandsgrootte en kwaliteit gelijk?

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Op dinsdag 06 maart 2001 13:47 schreef CCCT het volgende:
Kan dat? Zonder kwaliteitsverlies? En zonder 5 cd's nodig te hebben voor 1 film? Zo ja, hoe?
past prima op 2 cds
je moet alleen iedere DIVX omzetten naar VCD. Afhankelijk van je systeem 1/2 tot 2 dagen werk voor je computer.

Verwijderd

nou ik heb deze speler, and forget it!!! met je divx. Ik zit nu alles overtezetten op svcd. duurt lang, maar hij speelt wel goed af.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:12

Epsilon

divx kan vak op 1 700 mb cdtje
en ja.. naar video cd
dan zijn we illegaal bezig hier want als je een dvdrip hebt zet je heb natuurlijk niet meer naar vcd!!

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
De Cyberhome 512 speelt vcd prima af. Je moet dan alleen ff je divx films omzetten naar vcd met bijvoorbeeld tmpgenc. Dat duurt een tijdje zoals hierboven al werd gezegd, maar je kan dan wel de film lekker relaxed op je tv kijken. De film is dan 1 of 2 cd's...Dit alles is natuurlijk legaal omdat je de film legaal in huis hebt :P

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-02 08:49
VCD spelen ze bijna allemaal af. Daar hoef je echt geen cyberhome voor te hebben.

DivX afspelen doen ze niet. Dat ze avi ondersteunen zegt niets. Dat zou helemaal mooi zijn, noem een filetje maar avi, en je cyberhome speelt 'm af.

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

www.vcdhelper.com
Guides om videoformaten om te zetten.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Pagina: 1