MS Messenger meldt aan met e-mailadres als display name

Pagina: 1
Acties:

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-01 23:13

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
Ik had niet zoveel zin om een nieuw topic te openen en vond de titel wel passend voor mijn probleem...

Het volgende, Ik heb nu continue als ik me aanmeld bij MSN Messenger for Mac 7.0.2. Dat hij me aanmeld met mijn e-mailadres als displayname. Dit was voorheen (voor de grote update van SL, 10.6.2) nooit zo, bij 10.6.1 had ik het probleem dus niet. Overigens teste ik het is met Adium en dan heb ik het niet. maar wel weer met Mercury..

iemand die weet hoe dit komt? En zijn er meerdere met dit probleem? Mijn ex vriendin heeft hetzelfde overigens (zelfde OS/MSN versie)...

alvast thanks

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaand is afgesplitst van [Mac OSX] Aantal problemen/vragen. Een twee jaar oud topic omhoog halen met een ander probleem is niet echt handig :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Live messenger gebruikt nu standaard de naam die je hebt ingevuld in je profiel op de Live website. Heb je geen naam ingevuld, dan krijg je alleen het emailadres te zien.

Dus even hier inloggen: http://login.live.com/ en je naam invullen.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-01 23:13

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
Ainnir schreef op maandag 21 december 2009 @ 01:02:
Live messenger gebruikt nu standaard de naam die je hebt ingevuld in je profiel op de Live website. Heb je geen naam ingevuld, dan krijg je alleen het emailadres te zien.

Dus even hier inloggen: http://login.live.com/ en je naam invullen.
Raar daar stond wel gewoon mijn naam goed
Misschien dat het komt dat ik niet vaak meer inlog op hotmail ofzo...

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War