Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb een nokia gsm, met bluetooth op mijn laptop, ik heb alle contactpersonen(260 stuks)
overgekopieerd met bluetooth naar de computer.
Ik gebruik hier "Nokia PC Suite 7" voor.

Nu heb ik een nieuwe Samsung E2210 gsm gekocht omdat mijn nokia na 4 jaar kapot was.

Maar als ik mijn contacten wil overzetten naar Samsung lukt het niet.

Wat moet ik doen?
Ik kan niet al mijn contacten overtypen want het zijn er 260

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

En je gebruikt niet dezelfde simkaart? Want anders kan je het natuurlijk naar de simkaart kopieren. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Nee niet dezelfde simkaart, heb een nieuwe met een ander abonnement

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je kunt de contacten eerst op het telefoongeheugen zetten van de Nokia. Vervolgens de nieuwe sim-kaart in je Nokia stoppen en de contacten overzetten op je nieuwe simkaart... Eventueel in een paar keer als je sim-kaart maar ruimte heeft voor 100 (o.i.d.) contacten.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Eerst in Outlook een mapje onder je contacten aanmaken met Nokia. In de PCSuite synchen met die map die je nieuw hebt aangemaakt en dat ook bij je samsung doen. Ik heb het nu aantal keren gedaan met mijn Nokia, HTC, HP, Samsung, Ericsson etc. Werkt als een trein.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wat dacht je van synchroniseren met Outlook van telefoon 1 naar telefoon 2?

Met ^

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 21-12-2009 16:52 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
itsalex schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:10:
Eerst in Outlook een mapje onder je contacten aanmaken met Nokia. In de PCSuite synchen met die map die je nieuw hebt aangemaakt en dat ook bij je samsung doen. Ik heb het nu aantal keren gedaan met mijn Nokia, HTC, HP, Samsung, Ericsson etc. Werkt als een trein.
Bedankt!
Het werkt
Pagina: 1