PIII 600-E op 800Mhz!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 17:30
Ik ben de gelukkige eigenaar van een PIII600-E. dit ding loopt met een 133Mhz bus als een zonnetje op 800Mhz en komt met een dichte kast nooit hoger dan 50 graden. op 900Mhz boot het systeem wel maar dan geeft de rest van de hardware de geest!

SUPERSNEL!!!!!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:17

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Ja, en we zjin allemaal erg blij voor je ;)

Wat voor cooling heb je gebruikt?

Oh ja, enne... iemand een celeron 366@567 kopen? ;)

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Jabba: Je vergeet wat-> dabba dabba doe.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:36

botoo

💀 too old to die young

en....
is het koud zo op eenzame hoogte?
klasse :7

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Jabba
Als cooler gewoon een standaard coolertje waar ik 3 fans op gezet heb, niks speciaals dus!!!!!

Verwijderd

Maarre ik wil je feestje niet verpesten, maar dan had je toch net zo goed een Athlon kunnen halen. Was zelfs nog goedkoper geweest(of je moet 't gedaan hebben met een "oude" BX plank) en grote kans op nog hoger doordat je ipv de FSB te kietelen gewoon de multiplier kan aanpassen.

Mijn 2 centen

Verwijderd

Sake begint een beetje op een Jehova Getuige telijken met z'n Athlon evangelie .

• Jabba
Is inderdaad op een BX plank....!!

en de prijzen die ik betaal voor CPU's betaald niemand en ik HAAT AMD dus ik neem een intel hehehee!!!!!!!

Verwijderd

Wat voor een board gebruik je ?
wil namelijk ook een 600-e gaan aanschaffen

Verwijderd

Peejee: Ik kan er ook niets aan doen dat die optie nu eenmaal aanwezig is en daarom wijs ik daarop.

Iemand uitschelden als Jehove Getuige lijkt me nou niet bepaald gepast.

Hoor je mij iemand uitschelden als ie voor de zoveelste keer weer Inteelt onnodig ophemelt(kijk maar eens naar de posts van Insane)

Enne, als je het niet met me eens bent, dan kom je met tegen-argumenten. Ik ben altijd in voor een ZINvolle discussie.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ik kan er ook niets aan doen dat die optie nu eenmaal aanwezig is en daarom wijs ik daarop.
Die optie is niet meer aanwezig daar hij de PIII al heeft >:)
Achteraf roepen dat hij beter iets anders had kunnen kopen is even zinloos als de post van PeeJee en de mijne..

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Het gaat erom of hij net die PIII gehaald had en 't was nog niet bekend dat ie al een BX board had. Ook niet dat ie PIII voor (n)iets heeft. Daar valt uiteraard niets tegen in te brengen.

En laat ik m'n excuses aanbieden voor degene die ik "beledigd" heb. Dit was niet mijn bedoeling. Het was puur als toelichting bedoeld.

Gezien de belediging vraag ik me(als moderator) echter af of 't moderaten onderhand ook niet op GOT nodig is. Laten we dat niet hopen :(
Pagina: 1