Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 20:05
Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke converter. Ik heb veel videobestanden, maar native draait amper iets op mijn Zune80. Het liefst heb ik er eentje die meerdere cores benut, en natuurlijk het gros van de videobestanden kan pakken en omzetten.

Cucusoft Video Converter gebruik ik nu, maar hij schiet tekort in het feit dat hij geen externe subtitles kan incoderen, en dat ik geen optie heb om één van de (meerdere) audiosporen te kiezen. Nu kiest hij (volgens mij) de eerste die beschikbaar is.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou SUPER© kunnen proberen, helaas nog niet multicore. Daarnaast heb je Badaboom om via je nvidia videokaart de boel te converteren en is daar ook een ati variant van die je in je drivers kunt inschakelen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• HotFix
Wauw! Heb even Badaboom trial gedownload. En man, dat gaat snel. Eens kijken welke dingen ik kan instellen...

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-11 20:55
offtopic:
NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

Gebruik alsjeblieft gewoon x264. Badaboom is ronduit bagger. x264 ondersteunt tegenwoordig ook non-raw formats. Wordt alleen lastig als je subtitles wil embedden want dan zou je op een of andere manier het laden via DirectShow moeten forceren.

Als je nog niet erg bekend bent met commandline interfaces en hoe met avisynth om te gaan, kan je ook handbrake gebruiken. Die gebruikt x264 voor het h264 werk (=kwaliteit), en heeft ook ondersteuning voor allerlei inputformaten en ook het embedden van subtitles.

Verwijderd

Wacht tot ongeveer half 4 vannacht dan linkt een spammer wel naar een mooi stukje software :X

Ff serieus: AVS Video Converter doet heel veel :)

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-11 14:54

Blonde Tux

<advertisement>

Handbrake
Gratis en legaal.

Kan bijna alles aan wat je er tegen aan gooit.

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• HotFix
Heb nu HandBrake in gebruik genomen, werkt toch net wat beter en nog even snel ook. Een nadeel, ik heb natuurlijk weer problemen met de subtitles. Ik heb een grote collectie series (meerendeel in .mkv formaat) en die hebben praktisch allemaal interne subtitles (dus niet in een apart bestand, maar ze zijn wel aan/uit te zetten in bijvoorbeeld WMP), volgens mij heten deze dus softsubs.
Weet iemand hoe ik die kan krijgen bij het geconverteerde bestand? Geen ondertiteling is natuurlijk wel hinderlijk bij buitenlandse talen :)

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Digital Media Converter Pro 3.11, helaas niet gratis maar [mbr]de developers moeten ook nog hun centen verdienen[/].

Edit: dat in blauw zei ik niet :(

[ Voor 48% gewijzigd door crack_en_hack op 16-01-2010 00:48 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Pagina: 1