Ik heb het moederbord Gigabyte GA-P55A-UD4 gekocht en dacht dat in combinatie hiermee alle DDR3 1333Mhz RAM latjes compatibel waren, dus ik bestelde Kingston Valueram memory 4GB 1333MHz DDR3 ECC Reg (KVR1333D3D4R9S/4G), nu blijkt deze niet voor te komen in volgende lijst: http://www.gigabyte.com.t...mb_memory_ga-p55a-ud4.pdf
Mijn PC start nu dus niet op, als ik op de power knop druk, krijgen alle fans, leds, schijven, DVD drives etc stroom maar er komt geen POST (geen beeps etc, en er komt ook niets op het scherm).
Na 5 seconden reboot hij steeds en er gebeurt niets.
Wat zijn de opties??? Heb ik nog iets aan m’n huidig latje RAM dat ik net gekocht heb of niet?? (zou via een BIOS update ofzo deze ram module wel herkend kunnen worden??).
Mijn PC start nu dus niet op, als ik op de power knop druk, krijgen alle fans, leds, schijven, DVD drives etc stroom maar er komt geen POST (geen beeps etc, en er komt ook niets op het scherm).
Na 5 seconden reboot hij steeds en er gebeurt niets.
Wat zijn de opties??? Heb ik nog iets aan m’n huidig latje RAM dat ik net gekocht heb of niet?? (zou via een BIOS update ofzo deze ram module wel herkend kunnen worden??).