Ik ben op zoek naar een nieuwe sim-only provider, maar ik vind echt overal haken en ogen...Mijn huidige provider is Rabomobiel icm. met een personeelsactie...maar deze actie bestaat niet meer en bij verlenging ga ik voor hetzelfde 2x zoveel betalen
Het abbo door laten lopen is ook geen optie, omdat ik dan ineens normale tarieven ga betalen (3x zoveel als ik nu betaal) Het zegt Rabomobiel verder ook niets dat ik klant ben vanaf 2006 (1 van de eerste) en dat ik anders overstap naar een concurrent..Ze gaven me gelijk wat overstap betreft
Maar bij de concurrenten zit zoveel verschil in prijs...Mijn huidige abonnement is 125min, 100sms en ongeveer 2mb aan data verbruik.
Ik ben nu uitgekomen op:
T-mobile voordeelsim 150/100 + 2 euro aan internet
Telfort 200 + 100sms + 1 euro aan internet
Telfort is de goedkoopste optie, maar ik lees hier niet veel goeds over
Daarna komt T-mobile met wel weer het nadeel dat de bundel maar 1 maand geldig is. Op dit moment betaal ik ook per seconde maar dat blijkt vrijwel nergens anders te kunnen. Vodafone biedt dit wel, maar hier betaal je data weer per 15 min ipv. mb's en ik surf veel langer dan 15min maar max. 2mb.
Kpn en Hi vallen af omdat de maandbedragen een stuk hoger liggen dan T-mobile en Telfort.
Maar nu mijn vraag, wat is een betere keuze: T-mobile of Telfort? Of heb ik bij de andere providers nog iets over het hoofd gezien? Ik wil ongeveer 8-13 euro per maand betalen voor zo'n 125min/100sms/2mb data. Ik wil overigens ook kunnen blijven mobielbankieren, maar dat kan volgens mij voor 3 euro per kwartaal bij elke provider.

Maar bij de concurrenten zit zoveel verschil in prijs...Mijn huidige abonnement is 125min, 100sms en ongeveer 2mb aan data verbruik.
Ik ben nu uitgekomen op:
T-mobile voordeelsim 150/100 + 2 euro aan internet
Telfort 200 + 100sms + 1 euro aan internet
Telfort is de goedkoopste optie, maar ik lees hier niet veel goeds over
Kpn en Hi vallen af omdat de maandbedragen een stuk hoger liggen dan T-mobile en Telfort.
Maar nu mijn vraag, wat is een betere keuze: T-mobile of Telfort? Of heb ik bij de andere providers nog iets over het hoofd gezien? Ik wil ongeveer 8-13 euro per maand betalen voor zo'n 125min/100sms/2mb data. Ik wil overigens ook kunnen blijven mobielbankieren, maar dat kan volgens mij voor 3 euro per kwartaal bij elke provider.