Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Daar houden we je aan.Op dinsdag 06 maart 2001 07:33 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Ten overvloede wellicht: er gaat géén enkel block/stub verloren.
Oké, kleine aanvullingOp dinsdag 06 maart 2001 07:59 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
Daar houden we je aan.
Ten overvloede wellicht: er gaat géén enkel block/stub verloren door mijn toedoen
Virussen? Scan ze hier!
En hoe d8 jij dat te gaan doen? Als ik nu flush en je proxy staat niet aan, dan flush ik dus alle blokjes weg, maar komen ze niet aan bij jouOp dinsdag 06 maart 2001 08:05 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Oké, kleine aanvulling
Ten overvloede wellicht: er gaat géén enkel block/stub verloren door mijn toedoen
oplossing:Op dinsdag 06 maart 2001 09:09 schreef B-Force het volgende:
En hoe d8 jij dat te gaan doen? Als ik nu flush en je proxy staat niet aan, dan flush ik dus alle blokjes weg, maar komen ze niet aan bij jou![]()
zet dit in je ini:
[networking]
disabled=no
keyserver=wildhagen.keyserver.org:2064
autofindkeyserver=no
nofallback=true
...
en als ze niet bij wildhagen staan doordat je nofallback op false hebt staan dan komen de blokjes gewoon bij dnet terecht, je raakt niks kwijt
* B-Force was ff niet serieus: zie de
r8r
Ik ben dan misschien dom, maar zo dom?
Ik ben dan misschien dom, maar zo dom?
Tsja je weet het nooit.Ik ben dan misschien dom, maar zo dom?
...
Verwijderd
Als ik probeer te flushen naar wildhagen.Keyserver.org dan krijg ik wel een verbinding maar vindt er geen fetch&flush plaats....
Dan staat de server wel aan maar de proxy niet, lijkt me? Of zit er hier iets fout..
Dan staat de server wel aan maar de proxy niet, lijkt me? Of zit er hier iets fout..
Euh, da's vreemd, want tot nu toe is hij continue OK geweest.Op dinsdag 06 maart 2001 10:20 schreef JohR het volgende:
Als ik probeer te flushen naar wildhagen.Keyserver.org dan krijg ik wel een verbinding maar vindt er geen fetch&flush plaats....
Kun je een stukje copy/pasten uit je client?
Virussen? Scan ze hier!
OK, ik ga binnen nu en een kwartier plat. Ik probeer tussen 15:00 en 16:00 weer online te zijn.
Tot ziens en graas ze!
Tot ziens en graas ze!
Virussen? Scan ze hier!
Oké, de zaak is volledig up-and-running, na een succesvolle verhuizing.
Flushen maar weer, zou ik zeggen!
Flushen maar weer, zou ik zeggen!
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1