Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Win XP en Win 7 Ultimate dual boot probleem [hulp nodig]

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst Windows 7 Ultimate geinstalleerd op een computer waarop al Windows XP stond, toen kreeg ik bij het opstarten een scherm waarin ik kon kiezen welk besturings systeem ik wou opstarten.

Ik heb later Windows XP verwijderd en de computer opnieuw opgestart ik kreeg toen een melding: "boot disk failure insert system disk and press enter" Ik heb daarom Windows XP weer op nieuw geinstalleerd, en het werkt allemaal goed alleen kan ik niet meer kiezen welk besturings systeem ik wil opstarten, terwijl Windows 7 Ultimate nog wel op mijn hardeschijf staat (Ik heb de besturingssystemen op apparte partities staan).
Ik kan nu alleen maar met Windows XP werken, Windows 7 kan ik niet opstarten.

Wat moet ik doen om dit "dual boot manager" scherm weer terug te krijgen zodat ik tussen Windows XP en Windows 7 Ultimate kan kiezen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

> WOS

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-11 19:21
Met BCDedit of EasyBCD zal het wel lukken :)

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:26

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm...volgens mij is dit niet de eerste keer dat dit probleem ter sprake komt, misschien even de GoT Search gebruiken?

Het is natuurlijk erg makkelijk om de search niet te gebruiken en je 'probleem' hier gewoon neer te gooien...maar ja....;) we verwachten wel wat moeite en inzet hier bij Tweakers...

Dit topic is gesloten.