[Bug] Vraag & Aanbod reactie limiet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:47
Hallo Tweakers.net,

Heb denk ik het juiste sub-forum gekozen hiervoor.
Sinds een aantal weken blijft mijn counter van de reacties in Vraag & Aanbod op 30 van de 30 dagen staan. De counter word niet gerest of iets dergelijks, terwijl we toch alweer een paar weken verder zijn :P Ik heb hier last van op alle pc's, dus het licht niet aan mijn configuratie. Ook is het getest met meerdere browsers. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome en Apple Safari. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, het is nogal irritant namelijk :P
Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/1899/bugvatnet.jpg

Met vriendelijke groeten,

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59

momania

iPhone 30! Bam!

Ik zie toch echt duidelijk 34 v&a reacties van je in de laatste 30 dagen http://tweakers.net/search/?DB=Userreacties&Query=Extorm

Tellertje klopt dus wel degelijk lijkt mij? :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

@ momania, http://tweakers.net/searc...9&x=0&y=0&Sortering=Datum is exact de afgelopen 30 dagen, en geeft 30 posts.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Maar hij blijft dus op 30 van de 30 staan, dus denk niet dat het hoort..

[ Voor 25% gewijzigd door Bas. op 20-12-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Morgen zou hij op 26 van de 30 moeten staan.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Extorm schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:41:
Maar hij blijft dus op 30 van de 30 staan, dus denk niet dat het hoort..
Ook als je wel een reactie kunt plaatsen? (en de counter dus lager zou moeten staan?)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59

momania

iPhone 30! Bam!

Ah true :)

Anyway, tellertje klopt als een bus :P

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooi hem toch even naar PW :)
>> PW

Het tellertje lijkt te kloppen (zie boven). Het is dus ook niet altijd zo dat het blijft staan? Misschien dat het niet opvalt, want als je <30 zit zie je de melding sowieso niet dacht ik :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Ja dat komt omdat ik geen reacties meer kan plaatsen :P Eerder bleef de teller staan op bijvoorbeeld 26/30. Na 30 dagen zou het dus gereset moeten zijn, maar de teller blijft dus staan op 30 vd 30 dagen heb je zoveel posts gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens even door je reacties gekeken, maar volgens mij zijn er best een aantal die je je zou kunnen besparen en daarmee niet meer tegen de limiet aanlopen. Één van de redenen dat de limiet er is gekomen, is dat er allerlei discussies waren terwijl V&A nou niet echt een chatbox is, maar een plek waar iemand iets wil verkopen (of kopen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Dat moet ik eerlijk toegeven, dat ik er wat had kunnen besparen.. [eigenlijk best veel :P] Maar nog zit ik met die limiet :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bas. op 20-12-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04
Extorm schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:47:
Ja dat komt omdat ik geen reacties meer kan plaatsen :P Eerder bleef de teller staan op bijvoorbeeld 26/30.
En toen heb je waarschijnlijk meer dan 4 berichten geplaats? Dan heb je even boven de 30 berichten in 30 dagen gezeten.

Het tellertje klopt nú prima. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Extorm schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:56:
Dat moet ik eerlijk toegeven, dat ik er wat had kunnen besparen.. [eigenlijk best veel :P] Maar nog zit ik met die limiet :P
Wat is dan je probleem? Dat hij niet in 1 keer op 0 springt? Dat is logisch, want hij meet gewoon over de laatste 30 dagen. Dus morgen komen er weer 4 reacties vrij, overmorgen weer 1 en zou verder...

[ Voor 37% gewijzigd door Dirk op 20-12-2009 16:00 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Oke, ik dacht dat hij op nul zou springen namelijk. Bijvoorbeeld de 1e van de maand. ;)
Bedankt voor je feedback, weer wat geleerd... :)
Pagina: 1