Ik ben een systeem terug aan het opbouwen uit oude onderdelen, met de volgende specificaties:
Voeding:
Chieftec 350 Watt
Moederbord:
Abit NF7-S
Processor:
AMD Athlon XP 2600+
Geheugen:
512 MB Corsair
Hard Disks:
2x Seagate Barracuda
Videokaart:
XFX Geforce FX5200
Monitor:
Philips 107s
Brander:
Aopen ding
Geluidskaart:
C-Media CM-nogwat
Netwerkkaart:
Linksys wireless ding
Muis:
Logitech MX900
Toetsenbord:
OEM Dell toetsenbord
CPU cooler:
Coolermaster dingetje
Nu heb ik een probleem: niks dat ik met IDE aansluit, harde schijven en CD-spelers/branders, wordt herkend. Ik heb al geprobeerd met verschillende kabels en configuraties te werken, en verschillende dingen alleen aan te sluiten, maar niks werkt. Als ik de brander, de DVD-speler en de 2 harde schijven aansluit blijft ie al hangen bij "checking for IDE devices..", als ik 3 of minder dingen aangesloten heb legt het apparaat zich erbij neer dat er niks aangesloten is. Wat zou hier het probleem kunnen zijn?
Voeding:
Chieftec 350 Watt
Moederbord:
Abit NF7-S
Processor:
AMD Athlon XP 2600+
Geheugen:
512 MB Corsair
Hard Disks:
2x Seagate Barracuda
Videokaart:
XFX Geforce FX5200
Monitor:
Philips 107s
Brander:
Aopen ding
Geluidskaart:
C-Media CM-nogwat
Netwerkkaart:
Linksys wireless ding
Muis:
Logitech MX900
Toetsenbord:
OEM Dell toetsenbord
CPU cooler:
Coolermaster dingetje
Nu heb ik een probleem: niks dat ik met IDE aansluit, harde schijven en CD-spelers/branders, wordt herkend. Ik heb al geprobeerd met verschillende kabels en configuraties te werken, en verschillende dingen alleen aan te sluiten, maar niks werkt. Als ik de brander, de DVD-speler en de 2 harde schijven aansluit blijft ie al hangen bij "checking for IDE devices..", als ik 3 of minder dingen aangesloten heb legt het apparaat zich erbij neer dat er niks aangesloten is. Wat zou hier het probleem kunnen zijn?
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!