Een tijdje geleden alweer wilde mijn computer niet meer normaal opstarten, het bleek te komen doordat ik de avond ervoor schijnbaar verkeerd had afgesloten.
Omdat ik toch een nieuwe grotere harde schijf wilde installeren dacht ik elk nadeel heeft zijn voordeel", dat bleek niet zo te zijn.
Nu start mijn computer wel op, de ventilatoren draaien de lampjes knipperen vriendelijk, maar verder doorstarten gaat niet.
De DEBUG Led op mijn DFI moederbord geeft een kode aan die ik nergens terug kan vinden.
7F en de goede code om normaal op te starten moet zijn FF.
Ik heb gezocht op de site van www.dfi.com en op allerlei forum sites maar niets kunnen vinden.
Mijn computer heeft de volgende onderdelen:
moederbord: DFI Lanparty NF590 SLI-M2R/G
videokaart: Sapphire 1950 PRO 512Mb
geheugen: 2x 1Gb
3 harde schijven: 1x 640Gb (nieuw), 1x 500Gb en 1x 320Gb voor opslag foto's
en dan natuurlijk een toetsenbord en een muis.
Kan iemand mij helpen met wat voor fout er schuilt achter deze code 7F
Bij voorbaat zeer veel dank.
Omdat ik toch een nieuwe grotere harde schijf wilde installeren dacht ik elk nadeel heeft zijn voordeel", dat bleek niet zo te zijn.
Nu start mijn computer wel op, de ventilatoren draaien de lampjes knipperen vriendelijk, maar verder doorstarten gaat niet.
De DEBUG Led op mijn DFI moederbord geeft een kode aan die ik nergens terug kan vinden.
7F en de goede code om normaal op te starten moet zijn FF.
Ik heb gezocht op de site van www.dfi.com en op allerlei forum sites maar niets kunnen vinden.
Mijn computer heeft de volgende onderdelen:
moederbord: DFI Lanparty NF590 SLI-M2R/G
videokaart: Sapphire 1950 PRO 512Mb
geheugen: 2x 1Gb
3 harde schijven: 1x 640Gb (nieuw), 1x 500Gb en 1x 320Gb voor opslag foto's
en dan natuurlijk een toetsenbord en een muis.
Kan iemand mij helpen met wat voor fout er schuilt achter deze code 7F
Bij voorbaat zeer veel dank.