Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Topicstarter
Ik lees de meest verwarrende zaken op allerhande fora vandaar dat ik hier maar ff vraag.

Ik heb een iPhone 3G, dat ding heeft volgens de spec sheets bluetooth. Helaas krijg ik het maar niet voor elkaar om bestanden te verzenden. Sommige sites zeggen dat de iPhone dit niet ondersteund omdat slechts een zeer beperkt aantal protocollen geïmplementeerd zijn:

http://iphonedudes.blogsp...os-from-iphone-using.html

Andere blogs laten dan weten dat het vanaf versie 3,0 kan, maar laten in het midden als je een speciale applicatie nodig hebt of niet. In de store vind ik wel applicaties die foto's kunnen versturen, maar alleen tussen 2 iPhones, die beide dezelfde app nog een keer hebben, dat is op zn zachts gezegd niet wat ik zoek, want als ik iets wil versturen kan ik moelijk verwachten dat mn contact hetzefde toestel + software heeft.

Ik heb iBleutooth gevonden, maar lees minstens evenveel posts dat het niet dan wel werkt. Bovendien moet ik jailbreaken en dat wil ik niet. Zijn er nog mogelijkheden of dingen die ik gemist heb?

[ Voor 9% gewijzigd door Yalopa op 20-12-2009 13:22 ]

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om bestanden via BT te kunnen verzenden kom je niet onder een jailbreak uit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Topicstarter
Spijtig,

Dan maar even zien wat de return policy is van de shop waar ik gekocht heb, want dit kan echt niet wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Foto's en contacten kan je gewoon via Bluetooth verzenden. Hier heb je dan wel een app voor nodig (uit de App Store, zonder jailbreak). Ook kun je gewoon Bluetooth headsets aansluiten en tegen elkaar gamen via Bluethooth. Het enige wat volgens mij niet toegestaan is, is het versturen van muziek. Wel te begrijpen, Apple is een grote speler op de muziekmarkt en het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen z'n muziek via Bluetooth doorstuurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Topicstarter
Hoe heet die app? Ik kan er alleen maar vinden die vereisen dat de andere kant ook een iPhone heeft met dezelfde app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Yalopa schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:00:
Hoe heet die app? Ik kan er alleen maar vinden die vereisen dat de andere kant ook een iPhone heeft met dezelfde app...
Oh, daar had ik overheen gelezen. Er zijn inderdaad geen Apps die als vereiste hebben dat de andere persoon ook een iPhone/iPod heeft met die App. :)

Pagina: 1