Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 7 Extren Bureaublad...???HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:27
Hoi allemaal,

Ik heb op 2 laptops Windows 7 (Ultimate) staan en wil graag gebruik maken van een extren bureaublad.
Nou weet ik niet wat ik allemaal moet invullen als Computer enzo.
Soms doe ik de gewone computernaam maar dan staat er de hele tijd De Exterene Verbinding Wordt Gestart.
Maar verder komt ie niet dan geeft ie de foutmelding dat de pc het misschien niet acceoteerd endergelijke.

Ik heb bij Systeem-Instellingen voor Extrene Verbinding alles al zo ingesteld dat het toegelaten zou moetten worden....Please Help!!
;(
Greeetzz

Verwijderd

Begin eens met het IP adres van beide systemen opzoeken, en gebruik dat om verbinding te maken.

Spellingscontrole kan ook geen kwaad.

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:27
Waar kan ik die zoekken dan...?

Sorry voor de taalfoutjes:P Te snel getypt:P

[ Voor 44% gewijzigd door ZicoDon op 20-12-2009 12:00 ]

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:09
http://www.google.com/sea...res+achterhalen+windows+7

*change* Dat is niet nodig...gewoon Google is goed genoeg

[ Voor 54% gewijzigd door TheVMaster op 20-12-2009 15:45 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik ga dit topic dichtdoen, en wel om de reden dat je met iets meer gericht troubleshooten hier ook heel goed zelf achter kan komen.
Het algemeen beleid > daarin staat ook dat we hier een bepaalde mate van inzet verwachten.
Een vraag met een HELP kreet in de titel en een opmerking als
Nou weet ik niet wat ik allemaal moet invullen als Computer enzo.
doen helaas al vermoeden dat dát deel een beetje afwezig is hier.

Anyways: gebruik de Help van Windows, ga wat zoeken op internet en probeer vooraleerst zelf een aantal zaken voordat je een topic gaat openen.
Als je dan een topic opent, neem dan wel even de moeite om je post in normaal leesbaar nederlands te schrijven - kwestie van je post nalezen alvorens op 'verzenden' te klikken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.