Toon posts:

Komt MGS2 ook op PC uit ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een vette demofilmpje gezien van Metal Gear Solid2
en ik vroeg mij af of MGS2 ook op PC uit komt of is dit uit geloten ?????
Omdat MGS2 op de PS2 HEEEEL veel gebruik gaat maken van de emotion engine ?
of zal dit te emuleren zijn in de PC versie want ik denk niet dat konami het spel
helemaal opnieuw gaat programeren voor de PC gamers,
dat hebben we wel gezien in MGS1.
Als MGS2 wel uit komt op PC dan ga ik hem zeker aanschaffen want het staat garand
voor een heleboel spel plesier.
Ik heb namelijk alle orginele metal gear versies al helemaal uit gespeeld.
En met orginele versies bedoel ik dus:
Metal Gear MSX
Metal Gear2 (Solid Snake) MSX
Metal Gear solid PC

en dus niet die goedkope afgetrokken nes versies ( Metal Gear en Snakes Revenge)
omdat deze niet in het metal gear verhaal lijn passen en ook niet worden vermeld
in previous missions in MGS1

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:58

Steffie

Opaque

misschien over een jaar of 3 nadat die uit is dat die geport gaat worden naar de pc... maar de eerste 2 jaar hoef je er denk ik niet op te rekenen...

waarschijnlijk zal die wel geport worden naar de xbox, omdat konami sinds de port van MGS een deal heeft gemaakt met microsoft om ook voor de xbox te gaan produceren... dit is trouwens niet helemaal zeker omdat kojima op het bbs van konami een bericht had gepost dat dat niet in de planning zit (bron: metalgear.net)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hey galious, niet fokken met de NES ja :P Dat waren coole games, heb er veel fun mee gehad.
Maar ze passen inderdaad nie echt in de verhaallijn, dat klopt. Is beetje raar, maar dat soort dingen hou je toch met verschillende systemen en licenties en dat soort geouwehoer.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry CP ,
maar ik vind de nes vesrsies van metal gear
ver onder het niveau van de nes.
Ik heb zelf hier ook nog zo'n nes staan :)