Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] e-mail adres in profiel

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11 09:51

Saven

Administrator

Topicstarter
Goedenacht :P

Ik kwam er net achter dat als ik mijn profiel ga bekijken via Forum > MyReact > Profiel bekijken dat daar een oud Chello e-mail adres van mij staat, welke niet meer werkt.

Ik dacht dat ik dit al had veranderd, en wilde dus mijn e-mail adres veranderen. Tot mijn verbazing kwam ik er achter dat mijn e-mail adres wel goed staat ingevult bij de settings op http://tweakers.net/my.tnet/profile#tab:account.

Beetje vreemd imo. Kan namelijk nergens dat Chello adres terugvinden om te wijzigen, dus ik ga er van uit dat dit een bug is? :P

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien even een Ctrl+F5 / Crtl+R om de gegenereerde afbeelding met je e-mail adres te refreshen, ik zie hier een gmail adres staan ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
@Wiethoofd: er staat een Gmail-adres in zijn profiel op de frontpage, in zijn MyReact-profiel staat een Chello-adres in het plaatje.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Die moet hij ook niet in de gegeven link aanpassen, maar via http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user
Ook niet dus, die linkt weer keurig naar het FP aanpaslinkje, bij de mijne kan wel het MSN-adres aangepast worden, if any.

[ Voor 36% gewijzigd door Wiethoofd op 20-12-2009 12:13 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wiethoofd: zoals ik je al eerder gezegd hebt, is zomaar iets roepen in Lieve Devvers niet de bedoeling..

Er is blijkbaar iets mis gegaan bij het syncen van die wijziging, maar waarom, dat kan crisp beter beoordelen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11 09:51

Saven

Administrator

Topicstarter
Megaflix schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:08:
@Wiethoofd: er staat een Gmail-adres in zijn profiel op de frontpage, in zijn MyReact-profiel staat een Chello-adres in het plaatje.
dat dus idd :)

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4b2e35e882a07/4b2e35e87f386-tnetemail.png

een ctrl+f5 hielp (natuurlijk) niet echt :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Er is blijkbaar iets mis gegaan bij het syncen van die wijziging, maar waarom, dat kan crisp beter beoordelen.
Da's juist lastig te beoordelen; queries kunnen nu eenmaal fout lopen door allerlei redenen. Het in sync houden van 2 verschillende usertables in 2 fysiek verschillende databases is lastig, en is zo te zien de afgelopen jaren zo'n 50 maal niet goed gelukt. Gelukkig is de frontpage usertable altijd leading, en nu zowel de forum database als de frontpage database weer fysiek op 1 server staan denken we zelfs aan het mergen van deze 2 tables.

Ik zal binnenkort wel weer eens een handmatige sync-actie uitvoeren. Tot dan heb ik iig je e-mail adres in de GoT usertable gefixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.