Toon posts:

handleiding

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag de xtreamer binnen gekregen maar er zit geen handleiding bij. Wie kan/wil mij helpen?
Ik heb het op tv geinstalleerd maar verder weet ik niet hoe het werkt, hoe moet ik bijvoorbeeld films van de pc naar de tv krijgen?

Alvast bedankt.

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:21

RedFox

Heb je een OV ofzo?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Zelf al gezocht op google?

we verwachten op GoT dat je zelf ook laat zien dat je wat hebt geprobeerd dat blijkt niet uit de TS

Verwijderd

Hoi shkupjan,

welkom op GoT! Zoals je aan de post van RedFox kunt zien, is je vraag eenvoudig te beantwoorden door een beetje te zoeken. We verwachten op GoT voordat je een topic opent een beetje inzet voordat je onze hulp vraagt. Lees voordat je weer een topic opent even Het algemeen beleid door (is niet veel werk). Vooralsnog doe ik hier een slotje op, want dit heeft weinig discussiewaarde en jij hebt je antwoord!

Laat een dergelijk hangijzer je er niet van weerhouden de volgende keer nog een topic te openen/te reageren in een ander topic (uiteraard na het lezen van Het algemeen beleid).

Dank voor de TRs

Dit topic is gesloten.