Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Goedeavond medetweakers!

Ik heb bij Vodafone vanavond een contract ingevuld via de website, maar kwam erachter dat ik het fout heb gedaan met nummerbehoud ( gewenste ingangs datum contract heb ik 21-03-2009) gedaan in plaats van 21-03-2010.

Nu kwam ik daar net achter, zou ik het contract via vodafone,nl dan nog eens insturen en komt het dan wel goed of heb ik dadelijk 2 abonnementen op mijn naam staan...nee toch he? Want ik vraag nummerbehoud aan en daar kan altijd maar 1 abonnement op toch?

gr alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, natuurlijk niet nog een keer opsturen. Zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:57
Beter bel je even met de klantenservice, weet niet of ze nu nog open zijn, maar anders probeer je het maandag.
Het word zowiezo pas na het weekend in behandeling genomen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Ik zou er even een telefoontje aan wagen. Het zal sowieso wel niet gaan werken aangezien Vodafone niet met terugwerkende kracht een contract in kan/mag/wil laten gaan. Een nieuw contract aanvragen geeft je wellicht meer gezeur.

Edit: Spuit nogwat...

[ Voor 5% gewijzigd door JvW op 19-12-2009 19:24 ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen 48 uur kun je het contract nog laten ontbinden. Bellen met de klantenservice dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41
In ieder geval geen nieuw contract aanvragen, Vodafone laat abonnementen gewoon in gaan als het nummerbehoud niet mogelijk is dus dan zou je wel degelijk aan 2 abonnementen vast komen te zitten.

Ik zou, net als voorgesteld, gewoon even contact opnemen met de Klantenservice. Het zou best kunnen dat je anders een mailtje krijgt met de melding "Uw datum klopt niet", maar dat zie je dan wel weer ;) Het moet toch ingevuld worden in hun systeem (het is niet geautomatiseerd), dus ze komen sowieso een foutmelding tegen. Wel vreemd dat je een wensdatum kan invullen die voor de huidige datum is.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, hiervoor moet je toch echt bij de klantenservice zijn. Wij kunnen hier niet mee helpen. Aangezien we dat kleine beetje zelfinitiatief hier op GoT wel verwachten voor je een topic opent, gaat deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.