Toon posts:

Unreal troubles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Unreal installed en nu speelt ie alleen in windowed mode dus niet fullscreen!!!

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Wederom moet ik iemand op het bestaan van de search wijzen. Dit probleem is meerdere malen voorgekomen en gepost op GoT.

Een topic die hier ook overgaat is bijv: [topic=64886]

Mare zoekt en gij zult vinden... :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

- Nieuwste drivers?
- Nieuwste versie?
- De S E A R C H ook eens gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Oke zal ik voortaan eerst ff doen!!!!

Verwijderd

ok:)

Verwijderd

Tss, slaat toch nergens op om iemand met een probleem meteen te verwijzen naar de search?!

Als hij gewoon geen vaste bezoeker is van "Spilerij" kon hij het toch niet weten?

Nou ja, misschien heb je de detenator drivers gebruikt, en slikt je systeem dat niet, of je hebt de nieuwste update erop geflanst, geeft bij veel systeempjes problemen.

Ookal klinkt het als een afgezaagde quote, ik zal je idd naar de search moeten verwijzen, want mijn wijsheid rijkt helaas niet ver genoeg... I have failed my Lord... ;(

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 06 maart 2001 11:22 schreef ShaiHulud het volgende:
Tss, slaat toch nergens op om iemand met een probleem meteen te verwijzen naar de search?!

Als hij gewoon geen vaste bezoeker is van "Spilerij" kon hij het toch niet weten?
Nope en juist als hij/zij geen vaste bezoeker is, zal deze persoon eerst goed huiswerk moeten maken alvorens te vragen! :)

Mare DMaarten en ik sturen hem toch niet helemaal met lege handen naar huis? Ik bedoel doodsimpel UTFS schreeuwen is nog erger dan 'domme' vragen stellen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1