Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Systeemvak pictogrammen van verwijderde programma's blijven.

Pagina: 1
Acties:

• Delta21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 07:34
Goeieavond,

Ik heb sinds dag of 4 Windows 7 draaien (64 bit) maar nu heb ik wat dingen er op geïnstalleerd die ik eigen niet nodig heb. En er weer af gegooid.

Maar nu zie ik dat er pictogrammen van programma's instaan die ik allang er weer afgegooid heb hoe krijg ik die weg? Het gaat om deze lijst:

Afbeeldingslocatie: http://www.almere-life.nl/uploader/files/1/dfg.png

En dan gaat het om de HD audio control panel en speedfan.exe beide zijn verwijdert van de pc maar ze blijven wel staan in het systeem vak iemand enig idee hoe ik die dingen weg haal? CCleaner heb ik er overheen gegooit en het forum al doorzocht maar heb niks gevonden wat dit heeft op gelost ik krijg ze niet weg uit die lijst.

Dan zie ik jullie denken, je heb er toch geen last van? Nee maar ik ben zo dat ik Windows zo clean mogelijk wil laten draaien zonder onnodige pictogrammetjes en dingen. Vandaar :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je zelf al wat gezocht? Google heeft nogal wat resultaten: http://www.google.com/sea...d=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
Kleine moeite, wordt ook verwacht hier.
Hier dus een howto: http://www.sevenforums.co...ion-area-icons-reset.html

Lees ook even de Het algemeen beleid door, wat je eigenlijk al had moeten doen vlak na je registratie ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Hero of Time op 19-12-2009 19:12 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Delta21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 07:34
Aah!! Ik ben normaal ook heel handig met Google! Maar ik heb het niet in het Engels geprobeerd zoals ik zie dus. Ik kwam daarom maar niet bij eens oplossing. Maar goed toch bedankt!

Ja dat reglement heb ik grofweg even door genomen.

Maar er is toch niemand die al die zinnetjes exact gaat doornemen ;)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik denk dat het wel verstandig is dat te doen, ik heb ze iig wel doorgelezen, maarja, grootste deel is alweer vergeten :P. Zolang je maar inzet toont, dat je wat hebt geprobeerd en wat de resultaten ervan waren is over het algemeen al genoeg :)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-11 03:52

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ik had dit ook! nu is het weg.
offtopic:
Ik heb het 10x doorgelezen... (had niks te doen) en het komt erop neer dat je niet moet spammen, niet 'stout' mag doen, en je eigen inzet moet tonen, dit is geen helpmij.

Dan moet je ook weten dat 'me too' posts ook niet echt iets toevoegen aan dit topic nietwaar?

[ Voor 19% gewijzigd door alt-92 op 19-12-2009 22:36 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI