Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331512

Topicstarter
Ik heb net een iPod Touch v3 32g gekocht, omdat ik van mijn iPod nano nog een oplader over had, dus voor in het stopcontact, wij ik die ook gebruiken om mijn touch op te laden, maar zodra ik de stekker erin stook waarschuwde hij voor: Charging is not supported for the accessory. Betekend dat dat de oplader te zwak is voor mijn ipod? Graag zo spoedig mogelijk een antwoord, ben al snel op vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 22:51
Is die nano lader orgineel? Er zijn vaker issues met non-apple accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De oplader is niet van Apple zelf, als ik hem nu gewoon aan de oplader hang, laat hij dan wel op? Of doet hij helemaal niks? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 22:51
Google maar eens op de foutmelding die je zelf geeft. Er zijn issues met allerlei accessoires die niet orgineel Apple zijn (of Apple certified). En schijnbaar is die Touch wat kieskeuriger dan je Nano; dus denk ook niet dat ie oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:56

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Als je googled op "Charging is not supported for the accessory", inclusief double quotes, kom je alleen op zijn eigen GoT topic uit ;).

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Toen ik zocht op het probleem (in het nederlands) en ik kwam uit op de support page van apple. Daar stond dat de iPod touch vanaf 2de generatie geen FireWire laders ondersteund. Hoe kan ik zien in de winkel of bij mijn eigen lader of het een FireWire lader is :P

.*internet op je iPod werkt echt goed, en typen ook dit bericht ging best snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130848

De usb-poort van de ipod touch moet in een bepaalde status gezet worden (datalijnsensing) om hem te vertellen dat er een poweradapter aan hangt ,anders laad hij niet op,in de orginele apple power-adapter zitten 10k ohm sensing weerstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:16
Anoniem: 331512 schreef op zondag 20 december 2009 @ 10:42:
Toen ik zocht op het probleem (in het nederlands) en ik kwam uit op de support page van apple. Daar stond dat de iPod touch vanaf 2de generatie geen FireWire laders ondersteund. Hoe kan ik zien in de winkel of bij mijn eigen lader of het een FireWire lader is :P

.*internet op je iPod werkt echt goed, en typen ook dit bericht ging best snel :p
Door te kijken of er ipv een usb connector, een firewire connector op zit. Gooi 'firewire' eens in google?
Maargoed bespaar je de tijd, je hebt geen firewire kabel. Die zijn nooit bij de ipod nano geleverd, en zul je dus ook niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke, bedankt ;) Ik denk dat deze oplader gewoon te zwak is, ik heb 1 ampere nodig blijkbaar. Morgen maar een andere kopen!

Hier kan een slotje op ;)
Pagina: 1