Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Help! UT CD brak - map-files gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoi,

De installatie van UT breekt steeds af met een foutmelding ("assertion failed, blahblah), bij het installeren van de map-files. Nu heb ik de 'kapotte' files al vervangen door hernoemde 'goede' collega's, en dan loopt de installatie (vanaf HDD dus nu) door, maar da's natuurlijk niet leuk.

Zou iemand mij een heel groot plezier kunnen doen en mij de volgende bestanden bezorgen (.unr.uz -formaat)? Mail me ajb, daan kun je me vertellen hoe je ze het liefst naar mij overpompt. Het gaat overigens om 6.6 MB, dus niet echt voor de modemmers.

CTF_November
DM_Gothic
DM_KGalleon
CTF_Nucleus
DM_Tempest
CTF-Darji16

Mijn dank is groot!

Oh, en modjes: ik heb een originele CD, dont worry.

Zoef

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Aangezien ik alleen DM speler ben herken ik alleen de DM maps. Dit zijn de standaard maps van UT.
Als je nou je UT directory ff renamed naar bijv. UT.org en vervolgend UT clean installeert op de plek waar UT hoort te staan. Bijv. C:\UnrealTournament
Vervolgens rename je deze directory naar UT.new en de oude weer naar C:\UnrealTournament
Als laatste stap kopieer je alle ontbrekende/corrupte mappen van je UT.new naar C:\UnrealTournament maps directory.

Ben ik hier duidelijk of moet ik het iets gestructureerder uitleggen?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Zpottr
  • Niet online
Ik denk daat ik begrijp wat je bedoelt, maar volgens mij zijn de .unr.uz -bestanden (althans, 6 daarvan) corrupt waardoor ze niet meer uitgepakt kunnen worden. Ik krijg de .unr-bestanden dus niet meer correct op mijn harddisk, en ik heb ze daar ook niet meer :'( (cresj)...

Zoef

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

M.u.v. CTF Djarji16 heb ik de maps gezipt in het onderstaande bestand:

[gecensureerd om mijn 16 Kbit/s lijntje te sparen!]

Hopelijk heb je d'r wat aan. Voor die laatste map zou ik gewoon ff kijken op http://www.planetunreal.com

BTW ik heb dus de .unr bestanden gezipt.

Suc6!

edit:
Ik weet alleen niet of er dus nog muziek en/of texture bestanden bij horen. Mocht dat zo zijn wil ik die ook wel ff zippen hoor! :)

Heal the internet ...

• Zpottr
  • Niet online
Perfect, dank je!

Ik denkk dat het hier wel mee lukt. You saved the d... ehh, night.

Zoef

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Ik zie dat je nu bezig bent! :)
Laat me wel ff weten als je hem in goede orde ontvangen hebt, want dan gaat de url hier d'r weer af! :)
Ow ennuh doe rustig aan, want ik ga nu nog ff een paar uurtjes :Z pakken. Om 5:00 d'r weer uit... :(

edit:
Duh, sucker die ik ben... je bent al bezig, dus de link kon sowieso al weggeknipt worden! :)
Het is dus duidelijk tijd om te gaan :z

Trusten!

Heal the internet ...

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op www.nalicity.com vind je als het goed is bijna alle maps.
Pagina: 1