Ik denk ook dat je het helemaal met de hand moet doen. Het is niet moeilijk met Photoshop, maar je moet daarvoor wel wat vlieguren hebben met dat programma.
Je moet het uiteindelijk echt zelf doen: hier op Tweakers nemen we geen vragen 'wie doet dit even voor me' aan. En wat niet te leren valt (voor kerstmis) dat kan dan gewoon niet.
Een paar quick tips van mijn kant:
• Knip met de lassotool (die waarbij je punten kan prikken) een paar sneeuwmannetjes uit en kopieer ze naar een nieuwe laag.
• Maak een nieuwe laag die je vult met de rode kleur.
• Door middel van Layer Effects (dubbelklikken op de layer) kun je vast wel aan een effect komen dat nu ook om de balk heen zit. Alleen zie ik zo even geen effectjes waarmee je dat kunt bewerkstelligen.
• Misschien moet je het andersom aanpakken en juist een wit vlak maken en dat proberen van een effectje te voorzien.
Maak daarvoor in een nieuwe laag je witte vlak in de rechter onderhoek. Links en boven houd je de breedte/hoogte van de balk ongeselecteerd. Je vult 'm met wit en past er een Layer Effect op toe.
• Het layer effect zou kunnen zijn: een inner shadow op 50% en een iets kortere drop shadow op 50%. Het hele geval moet je dan iets kleiner maken zodat-ie een afstand van de rode balk heeft.
• De zwarte rand kun je maken door een stel zwarte pixels neer te zetten en die met Transform uit te rekken tot het juiste formaat.
• Drop wat sneeuwmannetjes in je balk, beetje random
• Vul de achtergrond aan met witte stippen die je, eveneens wat random, met een witte harde brush op verschillende brushdiktes erin stippelt.
Oh, en vergeet niet te beginnen op het goede formaat, A4 dus
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs