• amst3l
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:58
Hey ik heb een vraag, ik heb een PS3 en een pc uiteraard. En de tv is met een hdmi>dvi kabel aangesloten op mijn pc kan ik dan beeld opnemen van men ps3 via men pc? Of heb ik hier iets aparts voor nodig?

alvast bedankt

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:42
Dan moet je dus je PS3 op je PC aansluiten en je PC op je TV, dan zou het kunnen met de juiste software. De TV kan geen signaal doorsturen naar de PC, dus dat gaat sowieso niet werken.

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:43
Je hebt hier sowieso een recorderkaart voor nodig. De DVI en HDMI poorten op je PC zijn uitgangen, die kan je niet zomaar opnemen..

• 301095
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Pinnacle Dazzle, moet je wel ff een pc lenen.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:04
Niet om het topic te kapen maar ik ben ook naar dit opzoek. Alleen heb ik zelf al beetje rondgekeken. ik kom dan uit bij deze kaart: AVerMedia AVerTV Capture HD. Is bijna perfect alleen deze neemt alleen 1080i op,en geen 1080P. Ik heb nog verder gezocht maar kom alleen 1080I kaarten tegen. En wil er graag 1 met 1080P zodat ik full hd alles kan opnemen(360/ps3), Ik hoop dat er iemand is die dit weet. Maximale budget is zo rond de 100 euro mag best iets meer zijn :)

How are you doing?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

stftweaker schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:13:
Niet om het topic te kapen maar ik ben ook naar dit opzoek. Alleen heb ik zelf al beetje rondgekeken. ik kom dan uit bij deze kaart: AVerMedia AVerTV Capture HD. Is bijna perfect alleen deze neemt alleen 1080i op,en geen 1080P. Ik heb nog verder gezocht maar kom alleen 1080I kaarten tegen. En wil er graag 1 met 1080P zodat ik full hd alles kan opnemen(360/ps3), Ik hoop dat er iemand is die dit weet. Maximale budget is zo rond de 100 euro mag best iets meer zijn :)
Maar de meeste games op de 360 en PS3 zijn 720p, een uitzondering daargelaten. Wat is het nut dan?

• stftweaker
Exorcist schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:44:
[...]

Maar de meeste games op de 360 en PS3 zijn 720p, een uitzondering daargelaten. Wat is het nut dan?
Uitzicht op de toekomst. Want ik neem aan dat de games binnenkort allemaal 1080P worden vandaar :)

How are you doing?

• AlexV
stftweaker schreef op donderdag 24 december 2009 @ 14:47:
[...]

Uitzicht op de toekomst. Want ik neem aan dat de games binnenkort allemaal 1080P worden vandaar :)
Niet op de Xdoos, de resolutie van spellen op de Xdoos neemt alleen maar af op het moment, maar de graphics worden wel beter.

• stftweaker
AlexV schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:05:
[...]

Niet op de Xdoos, de resolutie van spellen op de Xdoos neemt alleen maar af op het moment, maar de graphics worden wel beter.
en de ps3? gaat namelijk om beide apparaten :)

How are you doing?

• AlexV
stftweaker schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:19:
[...]

en de ps3? gaat namelijk om beide apparaten :)
De PS3 is volgensmij ook overal 720P (maar niet lager, zoals wel bij de Xdoos het geval is), en hier en daar een 1080P titel, zoals WipeOut HD dacht ik.

• stftweaker
AlexV schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:30:
[...]

De PS3 is volgensmij ook overal 720P (maar niet lager, zoals wel bij de Xdoos het geval is), en hier en daar een 1080P titel, zoals WipeOut HD dacht ik.
maar wat denk je zelf de toekomst? 1080P?

How are you doing?

• AlexV
stftweaker schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:52:
[...]

maar wat denk je zelf de toekomst? 1080P?
Zolang er nog geen nieuwe Xdoos is zullen sowieso alle multiplatform titels geen 1080P worden voor de PS3, aangezien ontwikkelaars dan extra tijd in de graphics moeten steken voor de PS3. Waarschijnlijk zal er hier en daar nog wel een spel uitkomen dat 1080P is, maar ik gok erop dat 99% van de ontwikkelaars zal gaan voor 720P en dan meer eyecandy, ipv een hoge resolutie en minder eyecandy.

• stftweaker
AlexV schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:55:
[...]

Zolang er nog geen nieuwe Xdoos is zullen sowieso alle multiplatform titels geen 1080P worden voor de PS3, aangezien ontwikkelaars dan extra tijd in de graphics moeten steken voor de PS3. Waarschijnlijk zal er hier en daar nog wel een spel uitkomen dat 1080P is, maar ik gok erop dat 99% van de ontwikkelaars zal gaan voor 720P en dan meer eyecandy, ipv een hoge resolutie en minder eyecandy.
erg goed punt van je :). had ik totaal overheen gedacht. ik denk ook dat ik maar die kaart aanschaf. bedankt voor je reacties :)

How are you doing?

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee