Ik ben al enige tijd op zoek naar een mooie LCD tv voor op mijn kamer.
Het budget is 500 euro en hier kan ik echt niet overheen.
De doeleinden waar hij voornamelijk voor gebruikt gaat worden zijn:
- Gaming via de PS3 (Fifa 10, Assassinscreed 2 & Cod MW2)
- Blu-Ray via de PS3
- DVD via de PS3
- Analoog Tv kijken (Voetbal, House, CSI etc)
Dit doe ik op een kijk afstand van ongeveer 2 tot 2,5 meter.
De Tv's waar ik op uitkom zijn:
- LG 37LH3000
- Philips 32PFL5604
- Samsung LE32B550
De LG is de enige 37 inch wat zeker een voordeel is. Hij heeft 5ms reactietijd en ik lees in reviews dat er prima op gegamed kan worden. Heeft verschillende modes waaronder een game mode. Hij verbruikt wel iets meer stroom namelijk 180W, maar ja krijg je met een groter beeld. Bij de review op CNET waren ze er niet heel erg enthousiast over.
De Philips komt op Koopinfo uit de test als ik al mijn doeleinden, kijkafstand en lichtinval aangeef. Ook bij de Expert raadde ze mij deze tv aan. Hij verbuikt iets minder stroom dan de LG (160W), ook de reactietijd is goed in orde. Ik weet het niet zeker maar geloof dat de input lag ook lager is. En hij heeft ook een game mode.
De Samsung is qua design zeker de mooiste. Verbruikt ook niet erg veel stroom(130W) en de reactietijd is ook goed namelijk 4ms. Hierbij kon ik ook niet veel vinden over de input lag en het gamen met een PS3. Hij heeft ook een game mode. Ook kwam hij erg goed uit de test bij CNET en is het volgens hun in dit prijssegment de beste keuze. Het geluid schijnt wel echt zwaar bager te zijn. En een groot nadeel is dat ik hem moet opsturen voor de garantie en bij de twee andere wordt hij thuis opgehaald/gerepareerd.
Hierbij de Samsung en de Philips even naast elkaar:
http://www.kieskeurig.nl/...D82C0BEC6C1257578004DC2EB
Voor welke van de drie tv's zouden jullie kiezen en waarom?
Het budget is 500 euro en hier kan ik echt niet overheen.
De doeleinden waar hij voornamelijk voor gebruikt gaat worden zijn:
- Gaming via de PS3 (Fifa 10, Assassinscreed 2 & Cod MW2)
- Blu-Ray via de PS3
- DVD via de PS3
- Analoog Tv kijken (Voetbal, House, CSI etc)
Dit doe ik op een kijk afstand van ongeveer 2 tot 2,5 meter.
De Tv's waar ik op uitkom zijn:
- LG 37LH3000
- Philips 32PFL5604
- Samsung LE32B550
De LG is de enige 37 inch wat zeker een voordeel is. Hij heeft 5ms reactietijd en ik lees in reviews dat er prima op gegamed kan worden. Heeft verschillende modes waaronder een game mode. Hij verbruikt wel iets meer stroom namelijk 180W, maar ja krijg je met een groter beeld. Bij de review op CNET waren ze er niet heel erg enthousiast over.
De Philips komt op Koopinfo uit de test als ik al mijn doeleinden, kijkafstand en lichtinval aangeef. Ook bij de Expert raadde ze mij deze tv aan. Hij verbuikt iets minder stroom dan de LG (160W), ook de reactietijd is goed in orde. Ik weet het niet zeker maar geloof dat de input lag ook lager is. En hij heeft ook een game mode.
De Samsung is qua design zeker de mooiste. Verbruikt ook niet erg veel stroom(130W) en de reactietijd is ook goed namelijk 4ms. Hierbij kon ik ook niet veel vinden over de input lag en het gamen met een PS3. Hij heeft ook een game mode. Ook kwam hij erg goed uit de test bij CNET en is het volgens hun in dit prijssegment de beste keuze. Het geluid schijnt wel echt zwaar bager te zijn. En een groot nadeel is dat ik hem moet opsturen voor de garantie en bij de twee andere wordt hij thuis opgehaald/gerepareerd.
Hierbij de Samsung en de Philips even naast elkaar:
http://www.kieskeurig.nl/...D82C0BEC6C1257578004DC2EB
Voor welke van de drie tv's zouden jullie kiezen en waarom?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2009 13:06 ]