Toon posts:

Unzippen van meerdere bestanden in een folder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met de volgende situatie, en ik kom er niet helemaal uit. Ik heb een lijstje van zip bestanden, die ik allemaal in dezelfde folder wil uitpakken. Als ik ze allemaal selecteer en open, dan worden ze allemaal in een apparte folder uitgepakt.. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ze allemaal in dezelfde folder uitgepakt worden?

Alvast bedankt!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:23

Illusion

(the art of)

*let niet op mij*

edit:

*DOH* ik kwam hier via de active topics, en had niet gezien dat het over apple ging, sorry

[ Voor 86% gewijzigd door Illusion op 19-12-2009 12:09 ]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Verwijderd

Topicstarter
In OS X?! WinRAR voor OS X heeft alleen een terminal meen ik..

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2009 12:08 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Neemt niet weg dat zijn opmerking gewoon correct is. Het hangt er helemaal vanaf welke software je gebruikt. Dat WinRAR misschien niet zo'n goed referentiepunt was doet daar niets aan af. Als er voor Windows een programma is dat het kan, dan moet zo'n programma er voor OS X ook vast wel zijn.

Kortom:
Welk programma gebruik je nu? Misschien dat iemand je uit kan leggen of en hoe het daarmee kan.

En heb je al gekeken of je zelf niet ergens een ander programma kan vinden om te unzippen waarmee je wel kan bereiken wat je wilt bereiken?

[ Voor 30% gewijzigd door Orion84 op 19-12-2009 12:12 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden, het gaat vrij gemakkelijk via de terminal.

code:
1
unzip -jo \*.zip -d test/