Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[excel 2010] insert sheet rows werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-11 07:39
Ik ben de excel 2010 beta aan het testen, maar ik loop tegen vreemde problemen aan met invoegen en verwijderen van rijen:

1. ik selecteer een rij en kies dan in menu voor insert sheet rows. Druk op de knop doet helemaal niks?

2. ik selecteer een rij en kies dan in menu voor Delete Sheet Rows en alleen de content van de rij wordt leeggemaakt, de onderliggende rijen schuiven niet naar boven?

Iemand ook dit zelfde probleem?

EDIT
open ik een nieuwe excelsheet in office 2010 is het geen probleen (blanco dus). Ik open echter een oude excel sheet van office 2003. Deze heb ik weer weggesaved als xlsm en als ik deze open dan blijft het probleem bestaan.

Is het een fout in de sheet of een instelling bij deze sheet??

EDIT2

de moed opgegeven en probeer nu alle data van het ene bestand in het andere over te kopieeren, echter Excel lijkt alleen de waardes en geen formules over te nemen???

EDIT3
bovenstaand probleem komt kennelijk door openen van 2 losse Excels (dit doe ik omdat ik 2 monitoren heb en op elke een excel bestand wil plaatsen. Als ik de 2 workbooks open middels 1x Excel kan dit helaas niet...

[ Voor 45% gewijzigd door trekker22 op 19-12-2009 15:14 ]