Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PS3 Lemmings verschijnt niet in XMB

Pagina: 1
Acties:

• Count_Galious
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-01-2022
Hallo mensen,

Ik heb een vreemd probleem dat ik nog niet eerder heb gezien. Ik zag Lemmings voorbij komen in de playstationstore en het leek me leuk die oude klassieker weer eens te spelen. Ik heb 'm dus aangeschaft. Het spel wordt gewoon gedownload en de ps3 zegt daarna automatisch keurig netjes dat ie 'm voor je installeert. Mooi alles klaar, en nu snel naar de games om lemmings te spelen. Maar het spel staat dus helemaal nergens. Ik heb de download 3 keer opnieuw uitgevoerd. In alle gevallen gaf de PS3 ook aan dat hij het spel had geinstalleerd. Ik heb tussendoor ook nog de PS3 opnieuw opgestart, maar het spel staat nog steeds helemaal nergens. Ik heb daarna als test nog wel een anders spel gedownload en dat werkte gewoon.

Iemand wellicht bekend met die vreemde voorval.

grt,
GC

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Hier het zelfde, ik heb al gemaild naar de klantenservice maar nog geen reactie

• BeerenburgCola
  • Laatst online: 09-11 13:32
Probeer eens de spellen op verschillende manieren te sorteren.
Dus op vierkantje drukken als je in de spellen column zit.
Misschien dat 'ie dan ergens opduikt.

[ Voor 1% gewijzigd door BeerenburgCola op 19-12-2009 11:38 . Reden: typos ]

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Nee dan komt er ook niets te voorschijn, het spel is ook veel te klein, maar 135 KB als je het download.

ik denk dat het is opgelost, ik had de demo gedownload en ook weer verwijderd nu heb ik de demo opnieuw gedownload en daarna het volledige spel het lijkt nu goed te zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door grolo2010 op 19-12-2009 11:52 ]

• BeerenburgCola
  • Laatst online: 09-11 13:32
grolo2010 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:44:
Nee dan komt er ook niets te voorschijn, het spel is ook veel te klein, maar 135 KB als je het download.
Klinkt als een activation key. Waarschijnlijk dat je eerst de gratis demo moet downloaden, dan de activation key, die je al hebt, en dat je dan het hele spel hebt ofzo.

Als je de demo niet hebt, download deze dan eens om te proberen.
Misschien dat er iets in de voorwaarden staat.

[edit: OK, lastig asynchrone edits!]

[ Voor 3% gewijzigd door BeerenburgCola op 19-12-2009 11:55 . Reden: origineele post werd ook ge-edit! ]

• Count_Galious
  • Laatst online: 10-01-2022
Klopt mensen !

de download van het 'volledige spel' is dus een soort activatiecode voor de demo. Had ik natuurlijk ook zelf kunnen bedenken aangezien het betreffende bestand slechts 135 kb is. Bedankt voor de snelle reacties. Het werkt !

grt,
CG
Pagina: 1