Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

enkele vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Verwijderd

Topicstarter
Enkele vragen waar ik graag wat meer informatie over had:

1. Ik heb een vraagje in verband met de verschillen tussen windows 7 en windows vista. Ik hoorde iemand zeggen de kernel van windows 7 volledig native is en dat dit bij windows vista niet het geval is? wat moet ik me daarbij voorstellen? hoe is de kernel van windows vista dan opgebouwd?

2. hoe verhoud een citrix server zich tov de windows operating systemen? en hoe kan citrix dan toegepast worden?

3. welke toepassingen gebruikt men voor de distributie van applicaties? ik ken sms van ms en zenworks van novell maar zijn er nog andere?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beste Calimero_,

de door jou geposte vragen zijn zeker interessant om te behandelen. In de huidige vorm doe je dit echter nogal op een 'doe mijn huiswerk' ofwel helpdesk-achtige manier. Zoals je in Policy: Alle regels die op het forum gelden kan lezen waarderen we het meer als je een goede topictitel kiest, niet meerdere vragen in 1 topic gooit maar belangrijker; dat je zelf ook iets doet. Momenteel lijkt het er niet op dat je je hier iets van aantrekt; vandaar dat ik dit topic sluit.

Ik stel dan ook voor dat je zelf Google gaat hanteren om bovenstaande vragen zelf te beantwoorden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.