8800GTX aquatank fan vervangen

Pagina: 1
Acties:

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-01 21:36
Ik irriteer me extreem aan de waterkoeling van mijn aquatank, en zit er over te denken om die te vervangen.
Nu leek het me wel interresant om het waterkoelgedeelte van de koeler te slopen, zodat alleen de memory heatsink er nog opzit, en daar dan een HR-03 plus op te monteren.

Weet iemand of dit mogelijk is, en zal dit genoeg koelen voor de snelheid waarop de gpu draait??

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 23:25
word het gehugen dan gekoeld door water nog of gewoon door alu heatsinks..?

je krijgt meestal wel heatsink bij een koeler...

[ Voor 73% gewijzigd door [Remmes] op 19-12-2009 10:28 ]

ja, daag.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:09

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Dat lijkt mij ook echt een heel goed idee, de HR-03 is een hele goede koeler :) ik weet alleen niet hoe hoog dat blok is van je memsinks maar ik denk dat het wel lukt.

Signature

• K0L3N
het is een passief geheugenblok waar een klein klotekoelertje boven hangt, dus dat zal niet het probleem zijn, maar wat ik me afvraag is of het gaat passen, dus ik hoopte dat iemand heel toevalig zoiets heeft liggen of het al eerder heeft geprobeerd.

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:03
Je krijgt toch gewoon heatsinks meegeleverd met de HR-03. Zolang je de oude TIM er maar goed afhaalt blijven die echt wel zitten.

En zo heet worden die geheugen chips/vrm niet op een 8800.

• K0L3N
Mja, dat kan opzich, denk je dat het uitmaakt dat het een factory oc kaart is? of denk je dat deze het wel red met een HR-03
Pagina: 1