Ik heb recentelijk een nieuw systeem gebouwd en last van haperende audio tijdens het afspelen van films.
Mijn systeem bestaat uit:
Asus P6T SE
Core i7 920
OCZ 2x2GB
Mijn speakerset is de x530 van logitech
Ik maak gebruik van de onboard geluidskaart
Dit alles loopt op Windows xp 32 bit (eigenlijk schandalig ik weet het, maar heb momenteel het geld niet voor een 64 bits versie van Windows 7)
Ik maak gebruik van VLC 1.0.3 en heb de K-Lite Codec Pack 5.4.4 Full geinstalleerd.
Ik heb al de nieuwste audio drivers van het moederbord gedownload en geïnstalleerd, tevens een audio-fix van Windows. Dit mocht echter niet baten.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb namelijk een bloedhekel aan haperend geluid, verknalt de hele kijkervaring van films etc.
Wie o wie kan mij helpen?
edit: bij het afspelen van muziek ondervind ik geen problemen trouwens.
Mijn systeem bestaat uit:
Asus P6T SE
Core i7 920
OCZ 2x2GB
Mijn speakerset is de x530 van logitech
Ik maak gebruik van de onboard geluidskaart
Dit alles loopt op Windows xp 32 bit (eigenlijk schandalig ik weet het, maar heb momenteel het geld niet voor een 64 bits versie van Windows 7)
Ik maak gebruik van VLC 1.0.3 en heb de K-Lite Codec Pack 5.4.4 Full geinstalleerd.
Ik heb al de nieuwste audio drivers van het moederbord gedownload en geïnstalleerd, tevens een audio-fix van Windows. Dit mocht echter niet baten.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb namelijk een bloedhekel aan haperend geluid, verknalt de hele kijkervaring van films etc.
Wie o wie kan mij helpen?
edit: bij het afspelen van muziek ondervind ik geen problemen trouwens.
[ Voor 4% gewijzigd door navlim op 19-12-2009 03:18 ]
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2