Ik ga als startende freelancer aan de slag als computerhulp service en reparatie, voornamelijk softwarematig, mijn doelgroep zijn freelancers en particulieren Ik wil mij gaan verzekeren voor de meest essentiele zaken, nu ben ik er nog niet over uit welke verzekering ik ga nemen, en hoe ik mijn algemene voorwaarden ga op stellen.
Zijn er mensen die tips en evt ervaring hebben of de fenit van ICT~Office voldoende zijn?
Ik zou ze ook kunnen laten opstellen door ictrecht.nl of de fenit voorwaarden door ictrecht.nl laten nakijken en wijzigen maar daar zijn kosten aan verbonden, maar als de standaard fenit voldoende zijn in combi met een verzekering ben ik klaar.
Of de fenit voorwaarden ook gebruikt mogen worden met een andere verzekerings maatschappij dan aon weet ik niet.
Ik heb een heel klein startkapitaal en wil nog geen financiering aangaan.
Bij voorbaat mijn dank!
Zijn er mensen die tips en evt ervaring hebben of de fenit van ICT~Office voldoende zijn?
Ik zou ze ook kunnen laten opstellen door ictrecht.nl of de fenit voorwaarden door ictrecht.nl laten nakijken en wijzigen maar daar zijn kosten aan verbonden, maar als de standaard fenit voldoende zijn in combi met een verzekering ben ik klaar.
Of de fenit voorwaarden ook gebruikt mogen worden met een andere verzekerings maatschappij dan aon weet ik niet.
Ik heb een heel klein startkapitaal en wil nog geen financiering aangaan.
Bij voorbaat mijn dank!